Best of in-store v Bratislavě

seminarfNové případové studie  projektů a in-store kampaní z nejrůznějších segmentů trhu, které uspěly a zaujaly  v uplynulém ročníku mezinárodní soutěže POPAI AWARDS budou představeny na semináři, který se koná 12. března v Bratislavě. Nové realizace budou prezentovány exkluzivně  jejich tvůrci  od zadání, přes popis  tvorby a realizace projektu až po uplatnění na trhu.

Účastníky čekají rovněž ukázky inovativních forem komunikace se zákazníky v nejrůznějších segmentech trhu. Součástí programu budou i diskuse s tvůrci úspěšných in-store řešení a inspirativní ukázky z praxe.

Podrobnější informace k semináři a přihlášky je možné získat zde.

 
   

Máme je všichni a dlouho

vlastni 1Další zjištění německé výzkumné agentury Dima Markforschung se týká skutečnosti, kolik lidí vlastní nějaký reklamní předmět. Dotazování opět nepřekvapivě doložilo, že lidí, kteří nemají žádný reklamní předmět, je naprostá menšina, resp. pouhá 4 %. A co je velmi důležité, 75 % reklamních předmětů lidé mají déle než půl roku. A více než třetinu reklamních předmětů příjemci uchovávají dokonce déle než 2 roky!

Celý článek...
 
   

Proč používáme reklamní předměty

uziti 1Německá výzkumná agentura Dima Markforschung zjišťovala, jaký význam mají různé vlastnosti reklamních předmětů pro to, aby si je lidé ponechali a používali je. Jak se dalo očekávat, nejdůležitější roli hraje praktičnost a jednoduchost použití. Poměrně značný vliv má i vysoká a originalita. Zda se jedná o výrobek značkový, nebo v které zemi byl vyroben, už takovou roli nehraje.

Celý článek...
 
   

Nový web Hvězdy 3D reklamy

logohvzdaPro 15. ročník soutěže Hvězda 3D reklamy byly zprovozněny nové webové stránky. Na adrese www.hvezda3dreklamy.cz je možné vyplnit online přihlášky ve všech kategoriích soutěže, stáhnout si propozice a prohlédnout si fotogalerie a výsledkové listiny z předchozích ročníků.

Uzávěrka pro zasílání přihlášek do soutěže je 3. dubna 2015, slavnostní vyhlášení výsledků proběhne ve středu 13. května od 15,00 hod. na výstavišti PVA v Letňanech.

Kategorií ročníku je tentokrát reklamní lahev.

 
   

Nůž, o který se nepořežete

 

nuz 20

Originální nástroj pro otvírání obálek, dobývání se do kartonových krabic či přeřezávání lepicí pásky se objevil na trhu pod názvem SECUMAX 150. Tento univerzální kancelářský nůž má speciálně tvarované ostří, aby nemohl poškodit obsah otvírané krabice či obálky. Přitom dobře klouže po pevném povrchu a velmi pohodlně se drží. Výrobce pamatoval i na plochu pro reklamní potisk na rukojeti.

 

Celý článek...
 
   

Další obětí islamistů je mýdlo

mydloNěmecký řetezec Aldi Süd se rozhodl stáhnout z regálů vlastní značku tekutého mýdla Ombia. Důvodem bylo vyobrazení mešity a vykuřovací lampy na obalu, které mělo asociovat orient a exotické vůně. V Německu žijící muslimové si však stěžovali na facebookovém profilu Aldi na nevhodnost umístění pro ně posvátných obrazů na produktu do koupelny. Aldi se proto muslimským zákazníkům omluvil, výrobek stáhl a nechal ho přebalit. To ovšem vyvolalo další vlnu protestů ze strany nemuslimského obyvatelstva.

Aldi proto celou diskusi z facebookové stránky odstranil.

 
   

Řekněte to ušima

ucho 01Ucha, která známe z multipacků nápojů v pet lahvích, lze efektivně využít i ke zviditelnění značky v řadě dalších případů než u balené vody. Mohou sloužit např. jako praktická pomůcka pro zásilkovou službu, v expedici e-shopů a na mnoha jiných místech. Důležité je, že se vyrábějí s nosností až 13,5 kg a lze je potisknout po celé ploše. Kvalitní lepidlo dobře drží nejen na plastových foliích, ale i na papírovém kartonu, dřevu apod. Díky digitálnímu tisku není nutné objednávat nijak závratné počty kusů a termíny dodání by se měly pohybovat okolo 7 dní.

A pro reklamní kreativce jistě nebude problém vymyslet způsob, jak samolepicí ucha využít v marketingové komunikaci i jinak než pouze na přenášení balíčků.

Celý článek...
 
   

Nový katalog černého vlka

schwarzSpolečnost iMi Partner právě vydala nový katalog značkových reklamních předmětů Schwarzwolf. Tyto reklamní předměty jsou primárně určeny milovníkům a vyznavačům turistiky, cykloturistiky, kempingu a dalších outdoorových sportů. Vyznačují se moderním designem, funkčností a kvalitou.

Celý katalog si můžete prohlédnout či stáhnout zde.

 
   

Další důkaz účinnosti 3D reklamy

graf2Více než osm z deseti respondentů si vybaví dárce reklamního či dárkového předmětu. Potvrzuje to výzkum Advertising Specialty Institute realizovaný v pěti metropolích Evropy. Nejčastěji si lidé pamatují dárce reklamní tašky (89 % respondentů), nejméně, i když stále hodně často dárce reklamní kosmetiky (71 % respondentů).

V době ponechání si předmětů vítězí kalendáře a diáře, u nichž respondenti v průměru uvedli, že je mají 10,9 měsíců. Reklamní psací potřeby vydrží u obdarovaného v průměru 6 měsíců.

Celý článek s podrobnými údaji najdete zde.

 
   

Upíři a menstruace

zubyJedna z verzí vysvětlení, jak vznikly legendy o upírech, jsou prý pokusy našich pra pra pra pra ... babiček vysvětlit a přiblížit dospívajícím dívkám menstruaci. Ať je na této domněnce kus pravdy či nikoliv, zajímavou myšlenkou se inspirovala společnost Kimberly-Clark, která vyrábí menstruační vložky a tampony Kotex. Její značka U se rozhodla zariskovat a nechala natočit 36 dílů internetového viedoseriálu na námět upírské novely z roku 1871. Hlavní hrdinka Carmila jak v rámci seriálu, tak i různých doprovodných videí a diskusí řeší např., zda upírky také menstruují, jak periodu prožívají apod. Vše je zpracováno vkusně, vtipně a citlivě a jak Carmila, tak i Kotex získaly v Kanadě, ke videoseriál primárně běží, na velké popularitě.

Netřeba jistě dodávat, že na podporu seriálu i značky Kotex vznikla řada reklamních předmětů s upírskou tématikou.

Celý článek...
 
   

Strana 2 z 28