Veletrh PSI s novinkami

PSI 2015Už ve středu 7. ledna se otevřou brány Düsseldorfského výstaviště a bude zahájen další ročník veletrhu reklamních předmětů PSI. Vedle samotných předmětů zde budou k vidění technologie pro branding, individualizaci a další úpravy promo materiálů. Součástí akce budou rovněž přednášky a workshopy s odbornou tematikou.

Jedním z hlavních témat letošního ročníku bude reklamní textil, pro který je vyčleněna speciální Textile area v hale č. 10. Návštěvníci se zde seznámí nejen s reklamními oděvy, ale také s technologiemi potisku, výšivky apod.

Svou nabídku bude v Düsseldorfu prezentovat více než 90 nováčků. Tyto začínající firmy budou soustředěny převážně v hale č. 13. Novinky na návštěvníky čekají i v podobě samotných produktů. Pořadatelé očekávají cca 50 světových produktových premiér.

Nejznámější evropský veletrh reklamních předmětů potrvá do 9. ledna.

 
   

Něco do vlasů

hreben 1Britská asociace firem dodávajících reklamní předměty už třetím rokem organizuje soutěž pro mladé designéry. Ti mají za úkol, podobně jako v kategorii „Reklamní předmět 3. milénia“ české soutěže Hvězda 3D reklamy, navrhnout předměty, které by mohly být použity jako nosiče reklamního sdělení. Protože letos se v soutěži sešlo mnoho zajímavých prací, jež jsou jistě inspirativní i pro český trh, postupně na našich stránkách některé z nich představíme. Pro ty, kdo by chtěli zde prezentované návrhy začít vyrábět a uvést na trh, upozorňujeme, že všechny návrhy jsou autorskými díly a bez svolení autorů je není možné jakkoli komerčně využívat.

Na péči o vlasy se zaměřila Eleanor Mensforth z univerzity v Brunelu. Její multifunkční hřeben v sobě skrývá zásobník na práškový kondicioner a k tomu ještě držák na gumičku do vlasů. Kondicioner lze snadno uvolnit pootočením víčka, vysypat do kadeří a rozčesáním nanést tam, kam je potřeba. Jako námět na dárkový předmět pro (nejen) ženy to určitě není k zahození.

Celý článek...
 
   

Pivní basy symbolizují návrat ke kořenům

budwaiser bedna 1Nejznámější značka pivovaru Anheuser-Busch ztrácí ve své domovské Americe dominantní pozici. Zatímco v roce 1988 se v USA prodalo 50 milionů barelů piva Budweiser a značka měla podíl na trhu 14,4 %, nyní je to už jen 16 milionů barelů a podíl spadl na 7,6%.

Marketéři značky zjistili, že jim uniká cílová skupina mladých ve věku 21 až 28 let, a proto se na ni snaží zaměřit v aktuální marketingové kampani. Ústředním motivem komunikace je (jak jinak) sdílení zážitků a emocí. V reklamních spotech se lidé svěřují, koho z přátel by si vzali s sebou, kdyby mohli strávit prázdniny s neomezeným přísunem Budweiseru.

Celý článek...
 
   

Chytrý náramek

naramek 1V rámci Fashion Week v New Yorku byl představen inteligentní náramek společnosti Intel, který je vybaven spoustou elektronických funkcí a aplikací a zároveň slouží jako plnohodnotný šperk.

Náramek svému uživateli mj. zajistí připojení na facebook, navigaci a informace o restauracích v okolí. Vedle toho náramek přijímá textové zprávy a upozorňuje na příchozí e-maily. Jeho majitel tak zůstává ve spojení, i když zrovna nemá s sebou smartphone.

Zdobení náramku je vyrobeno z 18karátového zlata a z originálních drahých kamenů. Oficiální prodej náramků by startuje na začátku prosince, cena by měla začínat na 495 dolarech.

Celý článek...
 
   

Praní může zabíjet

kapsleKoncentrované přípravky na praní, které jsou v poslední době velmi populární, začínají mít značné problémy. V USA, kde jsou nejvíce rozšířeny, se totiž množí případy otrav dětí způsobených požitím těchto koncentrátů. Děti si jejich balení pletou s cukrovinkami. Po roztržení nebo dokonce prokousnutí takového lákavého balíčku se však na sliznice okamžitě rozlije poměrně agresivní detergent, který může způsobit vážné poškození zdraví, při polknutí ve výjimečných případech i smrt.

Celý článek...
 
   

Kalendáře mají sílu

kalendarStudie provedená americkou asociací PPAI potvrzuje, že tištěné kalendáře neztrácejí svůj význam ani ve věku digitálních a mobilních aplikací. Jak ukázal průzkum, 79 % domácností a 78 % dotazovaných osob ve firmách používá tištěný stolní nebo nástěnný kalendář.

V amerických domácnostech se přitom nacházejí v průměru 3 tištěné kalendáře, v kancelářích firem je to o 1 kalendář méně. Dvě třetiny domácností a tři čtvrtiny firem navíc přiznávají, že se jedná o kalendáře reklamní. A co je velmi důležité, 50 % všech oslovených, ať ve firmách nebo v domácnostech, nikdy nepoužívalo kalendář v mobilním telefonu nebo tabletu.

Darováním tištěného papírového kalendáře k letošním vánočním svátkům určitě nic nezkazíte.

 
   

Držáky na kafe

drzak 1Britská asociace firem dodávajících reklamní předměty už třetím rokem organizuje soutěž pro mladé designéry. Ti mají za úkol, podobně jako v kategorii „Reklamní předmět 3. milénia“ české soutěže Hvězda 3D reklamy, navrhnout předměty, které by mohly být použity jako nosiče reklamního sdělení. Protože letos se v soutěži sešlo mnoho zajímavých prací, jež jsou jistě inspirativní i pro český trh, postupně na našich stránkách některé z nich představíme. Pro ty, kdo by chtěli zde prezentované návrhy začít vyrábět a uvést na trh, upozorňujeme, že všechny návrhy jsou autorskými díly a bez svolení autorů je není možné jakkoli komerčně využívat.

Designérky Sophie Ellis a Jennifer Bryant zaujalo téma horkých nápojů, které si odnášíme z místa prodeje s sebou a pijeme je na ulici. Každá přišla s vlastním originálním řešením, jak zajistit, abychom si nespálili prsty o horký kelímek a nápoj při manipulaci nerozlili. Prostor pro reklamní sdělení na držáčcích je samozřejmou a nezbytnou součástí obou návrhů.

Celý článek...
 
   

POPAI day už za měsíc

POPAI ForumOborová konference o komunikačních prostředcích v místě prodeje spojená se soutěží POPAI  AWARDS se bude konat 20. listopadu v Kongresovém centru U Hájků v Praze.

Program mezinárodní konference POPAI fórum 2014, která letos nese název Future of Retail Experience,  se bude zabývat analýzou aktuálních  změn  v oblasti  in-store marketingu, potenciálem  a budoucností místa prodeje. Nabídne unikátní vystoupení zahraničních osobností z marketingu o nejnovějších trendech v in-store a  představí  příklady  dobře fungujících  projektů v prodejních místech,  které jsou ukázkami synergické  spolupráce značek a maloobchodu.  Zaměří se rovněž na místo prodeje jako na místo pozitivních zážitků zákazníka.  Významnou součástí programu budou případové studie inovativních koncepcí v prodejních místech z našeho trhu.

Přihlašovací formulář k účasti na konferenci najdete na:

přihláška

 
   

PPAI hlásí nárůsty prodejů reklamních předmětů

PPAI grafZa první čtvrtletí roku 2014 zažili dodavatelé reklamních a dárkových předmětů proti stejnému období před rokem nárůst prodejů o 5,3 a distributoři dokonce o 9,1 procent!

Celý článek

 
   

Alternativa ke svačinovým boxům

jidloS dalším způsob, jak omezit spotřebu igelitových pytlíků přichází americká rodinná firma lunchskins. Její řešení spočívá v nahrazení klasických sáčků trvanlivými „kapsami“ ze speciální textilie, které je možné čistit v myčce na nádobí a lze je tedy používat opakovaně.

Sáčky jsou uzavíratelné na suchý zip, uvnitř jsou hladké pro snadnější odstranění nečistot a z venku je zdobí pestré barevné vzory. Potisk může být samozřejmě i reklamní.

 

Celý článek...
 
   

Strana 3 z 28