Pivo v tubě

pivo tubaBritská asociace firem dodávajících reklamní předměty už třetím rokem organizuje soutěž pro mladé designéry. Ti mají za úkol, podobně jako v kategorii „Reklamní předmět 3. milénia“ české soutěže Hvězda 3D reklamy, navrhnout předměty, které by mohly být použity jako nosiče reklamního sdělení. Protože letos se v soutěži sešlo mnoho zajímavých prací, jež jsou jistě inspirativní i pro český trh, postupně na našich stránkách některé z nich představíme. Pro ty, kdo by chtěli zde prezentované návrhy začít vyrábět a uvést na trh, upozorňujeme, že všechny návrhy jsou autorskými díly a bez svolení autorů je není možné jakkoli komerčně využívat.

Designér Gustav Moorhouse asi nepatří mezi pravidelné pijáky piva. Jinak by ho asi těžko napadlo načepovat tento nápoj do tuby podobné té od zubní pasty. Na druhou stranu jako vzorek k rozdávání nealkoholických nápojů pro děti to jistě není špatné řešení. Pokud se tuba vyrobí větší, mohlo by se do ní vejít i množství nápoje dostačující třeba na svačinu do školy. Využití pro reklamní účely se pak nabízí samo.

Celý článek...
 
   

Obal, který se rozplyne

folie 1Nový druh folie využitelné v potravinářském průmyslu, farmacii nebo drogerii a kosmetice vyvinula americká společnost MonoSol. Jedná se o průhlednou, tenkou ale zároveň dostatečně pevnou folii vyrobenou ze zdravotně nezávadného materiálu, která je rozpustná ve vodě.

Obsah lze do folie nadávkovat a zatavit ve velmi malých dávkách, takže toto balení je vhodné např. pro rozdávání ukázkových vzorků, pro rozdělování dávek na cesty či pobyt mimo domov, pro jednorázové porce instantních potravin apod.

Použití takto zabalených výrobků je velmi jednoduché. Jedná-li se např. o instantní potraviny, zalijí se i se sáčkem horkou či studenou vodou a vše se důkladně zamíchá. Sáček se ve směsi dokonale rozpustí a nezanechá po sobě žádné chuťové ani pachové stopy a též nemá absolutně žádný vliv na zdraví konzumenta. Podobně jednorázové dávky kosmetických přípravků stačí v dlani lehce navlhčit a poté rozetřít po pokožce.

Celý článek...
 
   

Voda přes rameno

voda 1Britská asociace firem dodávajících reklamní předměty už třetím rokem organizuje soutěž pro mladé designéry. Ti mají za úkol, podobně jako v kategorii „Reklamní předmět 3. milénia“ české soutěže Hvězda 3D reklamy, navrhnout předměty, které by mohly být použity jako nosiče reklamního sdělení. Protože letos se v soutěži sešlo mnoho zajímavých prací, jež jsou jistě inspirativní i pro český trh, postupně na našich stránkách některé z nich představíme. Pro ty, kdo by chtěli zde prezentované návrhy začít vyrábět a uvést na trh, upozorňujeme, že všechny návrhy jsou autorskými díly a bez svolení autorů je není možné jakkoli komerčně využívat.

Praktický a zároveň originální reklamní předmět navrhl David Dawood, který se pokusil vyřešit otázku, čím nahradit lahve a další neforemné nádoby na pitnou vodu tak, aby se tato životně nezbytná tekutina dala pohodlně nosit s sebou a člověk nebyl nijak omezován v pohybu. Výsledkem Davidova přemýšlení je jednoduchý kruh z měkkého plastu, jež se navlékne přes rameno a pak už nijak nepřekáží. Lze s ním fandit, tleskat, skákat nebo absolvovat dlouhé pěší pochody, dá se opakovaně naplnit a po skončení životnosti se odloží do sběrné nádoby na plastový odpad. A co je velmi důležité, povrch tohoto předmětu je vhodný k reklamnímu potisku. Co víc si výrobci i zadavatelé 3D reklamy mohou přát?

Celý článek...
 
   

Odpadkové značky

toronto 3Poněkud netradiční reklamní předměty použilo ve své kampani nabádající lidi k udržování pořádku kanadské město Toronto. Tvůrci sestavili použité obaly skutečných rychloobrátkových potravin a nápojů tak, aby názvy značek na nich ve vzájemné kombinaci vytvořily hanlivé slovo, např. sobec, pitomec, lenoch, kriminálník apod. Odpadkové obrázky doplňuje slogan: „Nepořádnost o tobě mnohé vypovídá.

Odborníci na marketingovou komunikaci nyní s napětím očekávají, zda některé použité značky Toronto zažalují za poškozování dobrého jména.

Celý článek...
 
   

Pivní tácky po anglicku

podtackyBritská asociace firem dodávajících reklamní předměty už třetím rokem organizuje soutěž pro mladé designéry. Ti mají za úkol, podobně jako v kategorii „Reklamní předmět 3. milénia“ české soutěže Hvězda 3D reklamy, navrhnout předměty, které by mohly být použity jako nosiče reklamního sdělení. Protože letos se v soutěži sešlo mnoho zajímavých prací, jež jsou jistě inspirativní i pro český trh, postupně na našich stránkách některé z nich představíme. Pro ty, kdo by chtěli zde prezentované návrhy začít vyrábět a uvést na trh, upozorňujeme, že všechny návrhy jsou autorskými díly a bez svolení autorů je není možné jakkoli komerčně využívat.

Konec promáčeným papírovým pivním táckům věští Kathryn Fitton, která navrhla hygienické podtácky ze silikonu, které se jednoduše na sklenici navléknou a drží na ní, dokud není vypitá. Po použití se zase jednoduše sundají a umyjí v automatické myčce. Teď už stačí počkat, který pivovar se této revoluční inovace ujme.

 
   

Pivo zase trochu jinak

cooler 1Vymyslet neotřelou výhru, která tu ještě nebyla a která by přilákala spoustu fanoušků a účastníků spotřebitelské soutěže australského piva TED. O soutěži se musí hodně mluvit, aby výrazně vzrostlo povědomí o propagovaném nápoji. Před takovým úkolem stála agentura Momentum Worldwide.

Když kreativci z agentury pátrali po atributech, s nimiž se pití piva pojí, sestavili seznam platný snad všude na světě: přátelé, sport, televize. A samozřejmě, že pivo musí být správně vychlazené. Jak to vše dát dohromady, aby to bylo nové a lákavé?

Jednoduše: Vyrobte chladicí box a do jeho víka zabudujte televizi s tenkou LED obrazovkou. Neobvyklá první cena skutečně získala obrovskou pozornost a 14 000 liků na facebooku. Prodeje piva TED vzrostly a soutěž byla tématem diskusí na sociálních sítích ještě dlouho po ukončení.

Agentura Momentum Worldwide získala za tuto kampaň platinovou cenu v soutěži APPA Awards.

Celý článek...
 
   

Černá limonáda opět zelenější

Coca Cola SeaSíť amerických zábavních parků SeaWorld a Busch Gardens vyvinula ve spolupráci s firmou Coca-Cola originální stoprocentně recyklovatelné a opakovaně použitelné pohárky. Jejich design byl navržen tak, aby působil nejen ekologicky, ale také svěže, zábavně a lákavě.

Návštěvníci parků nyní mají možnost koupit si svůj oblíbený nápoj v zelenějším balení a po vypití obal znovu doplnit. A když je pití omrzí, mohou si do něj třeba zasadit kytičku, jak ukazuje obrázek na reklamním letáčku.

Jak ve shodě tvrdí zástupci SeaWorld i Coca-Coly, na novém výrobku vydělají jak obě tyto společnosti, tak také zákazníci a rovněž prý i příroda.

 
   

Emoce v místě prodeje

popai logoAsociace POPAI CE pořádá ve čtvrtek 18. září seminář s názvem „Customer Experience“. Jeho obsah bude zaměřen především na význam zážitků zákazníka a nové zážitkové koncepce v místě prodeje.

Přednášejícími budou jak experti z komunikačních agentur, tak zkušení marketingoví a prodejní manažeři firem z oboru FMCG. Hovořit se bude o budování a zvyšování loajality ke značce, o úloze designu pro vyvolání nákupního rozhodnutí a o predikci budoucího vývoje značky na základě minulého a současného stavu.

V rámci semináře dojde i k představení nových případových studií - konkrétních příkladů zážitkových projektů z našeho trhu.

Více informací a přihlášky naleznete na www.popai.cz

 
   

Klíčenka, nebo náramek?

klicenka 3Britská asociace firem dodávajících reklamní předměty už třetím rokem organizuje soutěž pro mladé designéry. Ti mají za úkol, podobně jako v kategorii „Reklamní předmět 3. milénia“ české soutěže Hvězda 3D reklamy, navrhnout předměty, které by mohly být použity jako nosiče reklamního sdělení. Protože letos se v soutěži sešlo mnoho zajímavých prací, jež jsou jistě inspirativní i pro český trh, postupně na našich stránkách některé z nich představíme. Pro ty, kdo by chtěli zde prezentované návrhy začít vyrábět a uvést na trh, upozorňujeme, že všechny návrhy jsou autorskými díly a bez svolení autorů je není možné jakkoli komerčně využívat.

Celý článek...
 
   

Co tu ještě nebylo

sluchatkaBritská asociace firem dodávajících reklamní předměty už třetím rokem organizuje soutěž pro mladé designéry. Ti mají za úkol, podobně jako v kategorii „Reklamní předmět 3. milénia“ české soutěže Hvězda 3D reklamy, navrhnout předměty, které by mohly být použity jako nosiče reklamního sdělení. Protože letos se v soutěži sešlo mnoho zajímavých prací, jež jsou jistě inspirativní i pro český trh, postupně na našich stránkách některé z nich představíme. Pro ty, kdo by chtěli zde prezentované návrhy začít vyrábět a uvést na trh, upozorňujeme, že všechny návrhy jsou autorskými díly a bez svolení autorů je není možné jakkoli komerčně využívat.

Celý článek...
 
   

Strana 4 z 28