Seminář o 3D reklamě

POPAI ForumPo roce se bude opět konat seminář POPAI CE s názvem „Jak efektivně komunikovat prostřednictvím 3D reklamy?“. Účastníci na něm budou seznámeni s příklady nových realizací na trhu s dárkovými a propagačními předměty u nás a kampaní podpory prodeje značek s využitím dárkových předmětů. Prezentovány budou též trendy na trhu 3DR a novinky ze světa i z domova. Seminář proběhne 29. května od 13,00 do 16,00 hod. v přednáškové místnosti  Ipsos, Národní 6, Praha 1. Více informací i přihlášky na seminář můžete získat na tel: 608 257 701 nebo e-mailu: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript .

 
   

O hvězdách je rozhodnuto

logohvzdaVe čtvrtek 24. dubna proběhlo zasedání poroty soutěže Hvězda 3D reklamy. Porota vybírala ze 76 přihlášených prací a v 17 kategoriích určila 16 vítězů 1. místa a jednoho absolutního vítěze. Dále bylo vybráno 15 držitelů 2. míst a 13 držitelů 3. míst.

Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhne ve středu 14. května od 15,00 hod. na výstavišti v Letňanech. Do té doby platí na zveřejnění výsledků embargo.

V termínu od 13. do 15. května budou všechny přihlášené práce vystaveny na veletrhu Reklama Polygraf.

 
   

Ze starého nové

klavesnice 1Recyklace a opětovné využití již nepotřebných věcí je trendem, na který reagují i firmy dodávající kancelářské potřeby. Jednou z posledních novinek, jež se objevila na trhu, jsou stojánky na tužky vyrobené ze starých klávesnic. Každý, kdo si je umístí na pracovní stůl, ukazuje ostatním, že jde s dobou a že mu není lhostejné, co se s doslouživšími věcmi děje.

Pro firmy, které hledají neotřelé reklamní dárky, jimiž by zaujaly a překvapily, se tak otvírá nový zdroj nápadů a inspirace.

 
   

Pozvánka na seminář

popai kurzVe čtvrtek 17. dubna se uskuteční další ze seminářů organizovaných sdružením POPAI CE. Tentokrát se bude hovořit na téma Restrukturalizace nástrojů v retailu a změna komunikačního mixu po roce 2010 a Pohled na současný retail z hlediska nejvýznamnějších změn v komunikaci se zákazníkem.

Vedle představení nových případových studií z českého trhu, které ilustrují vývoj v retailu, se účastníci mohou těšit na přednášky a prezentace předních obchodníků na marketing v retailu.

Ti by se měli pokusit odpovědět např. na otázky: Jak se maloobchod snaží oslovit svoje zákazníky? Proč tomu tak je a co tento trend znamená pro zadavatele reklamy? Jaký je význam ceny vs. hodnoty značky při rozhodování o nákupu? Nezahlcujeme zákazníky informacemi? Jak v instore pomáhají nové technologie?

Akci bude moderovat Petr Šimek, garant Klubu zadavatelů POPAI CE. Více informací a a přihlášky můžete získat na www.popai.cz.

 
   

Už jen týden do uzávěrky

hvezda 12Již jenom týden zbývá do uzávěrky pro příjem přihlášek do letošního ročníku soutěže reklamních předmětů Hvězda 3D reklamy.

V této soutěži jsou posuzovány nejlepší reklamní předměty, které byly použity na českém trhu v loňském roce. Přihlášky je možné zasílat na adresu pořadatele až do 11. dubna, zasedání odborné poroty proběhne 24. dubna a slavnostní vyhlášení výsledků se pak bude konat v rámci doprovodného programu veletrhu Reklama Polygraf na výstavišti Praha Letňany 14. května od 15,00 hod. Na tomto veletrhu budou také vystaveny všechny přihlášené práce.

Přihlášky je možné zasílat do 14 standardních kategorií, ti, kteří se dosud soutěže neúčastnili, mají možnost využít speciální kategorie „Hvězdná brána“ se sníženým přihlašovacím poplatkem. Pro návrhy reklamních předmětů, které ještě nebyly realizovány a využity na trhu, je určena kategorie „Reklamní předmět 3. milénia“. Kategorií ročníku je „Pro bono 3D reklama“, v níž se budou posuzovat reklamní předměty použité pro dobročinné účely, charitu či neziskové projekty.

Přihlášky do soutěže a podrobné informace lze nalézt na www.hvezda3dreklamy.cz.

 
   

Obojky pro asistenci

Obojek 1Jak získat dárce, kteří by věnovali finanční obnos pro výcvik asistenčních psů? Australská agentura BMF Pyrmont vyřešila nelehký úkol tím, že nakoupila obojky a nechala je zabalit do speciálně navržené krabičky. Jednotlivé dírky na obojku pak názorně ukazovaly, jak dlouho trvá a kolik peněž to stojí než se nemotorné zbrklé štěně promění ve spolehlivého rozvážného asistenta osoby se zdravotním postižením.

Krabičky byly rozeslány na adresy vybraných manažerů velkých firem a díky darům, které následně přišly na konto dobročinné organizace, bylo možné zkvalitnit život dalším několika handicapovaným.

 
   

Fleška jako náramek

flash sikmo kopieZtrácejí se vám flešky volně roztroušené po kapsách a taškách? Už nemusí. Stačí si pořídit flešku zabudovanou v náramku. Po nahrání dat ji jednoduše omotáte kolem zápěstí a v pohodě a bez starostí přenesete, kamkoliv budete chtít.

Jednoduchý nápad, který dává nový rozměr a vtip stále oblíbenému a užitečnému dárkovému předmětu.

flash vodorovne

 
   

Stírejte dotykáče

sterka 0O tom, že mezi dárky letí příslušenství k mobilním telefonům, není pochyb. Málokoho by však asi napadlo, že někdo vymyslí a uvede na trh stěrku na displej. Když máte obrazovku na vašem mobilu nebo tabletu příliš upatlanou, vyndáte z kapsy drobný nástroj, párkrát přejedete a hned zase dobře vidíte, kdo volá nebo jaké číslo vytáčíte. Jen se v návodu nepíše, zda je pro větší účinnost lépe používat iron, nebo stačí jenom plivnout.

 

 

 

Celý článek...
 
   

Rána na solar

solar 0Hledáte zaručený hit nadcházejícího léta? Vsaďte na solární nabíječky! Technologie jejich výroby už je zvládnuta tak dokonale, že tato zařízení jsou dostatečně výkonná pro bezproblémové nabití mobilního telefonu nebo tabletu a přitom tak malá a lehká, aby se bez problémů nechala přibalit do batohu. A co je nejdůležitější, stávají se cenově dostupná.

Chcete-li tedy udělat radost sobě, nebo významnému obchodnímu partnerovi, zvolte solární nabíječku. Určitě neuděláte chybu.

Celý článek...
 
   

Porota pro Hvězdu

logohvzdaSoutěž reklamních předmětů a dárků Hvězda 3D reklamy má již pro letošní ročník sestavenou porotu. Organizátory a partnery v porotě zastoupí šéfredaktor M&M Václav Sochor, Pavel Kuklík z členské agentury A3DR Kuklik.cz a Zdeněk Sobota z MIP Group. Za zadavatele budou nejlepší práce vybírat Jan Rezek z T-Mobile a Martin Hejral za Opel. Kreativní agentury budou mít v porotě Věru Kudynovou z 1. pozitivní a Karla Novotného z Brand Farm. Designérským okem bude přihlášené předměty posuzovat Jiří Fiala z Fiala & Šebek, a protože letošní kategorií ročníku je Pro bono 3D reklama, nebude v porotě chybět ani zástupkyně Asociace nestátních neziskových organizací Martina Berdychová.

Zasedání poroty se uskuteční 24. dubna, slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne v rámci veletrhu Reklama Polygraf na výstavišti v Letňanech 14. května. Na tomto veletrhu budou také vystaveny všechny přihlášené práce.

 
   

Strana 6 z 28