Zlaté Clio pro magnetku

pizza aZlato v kategorii Digital/Mobile na reklamním festivalu Clio získala magnetka na lednici pro pizzerii Red Tomato z Dubaje. Nebyla to však magnetka obyčejná. V jejím nitru se skrývá speciální čip, který po stisknutí aktivuje aplikaci v chytrém telefonu umožňující vybrat si z široké nabídky různých druhů pizzy. Po potvrzení je vybraný seznam automaticky odeslán do pizzerie, odkud okamžitě po upečení vyrazí poslíček s čerstvým zbožím za zákazníkem. Díky tomuto zařízení se v Red Tomato významně snížilo množství chybně vykrytých objednávek a hlavně narostl obrat a zisk.

Kampaň vymyslela a realizovala agentura TBWA\RAAD.

Video s popisem kampaně můžete zhlédnout zde.

Celý článek...
 
   

Fotogalerie vítězů Hvězdy

hvezda 12Na našem webu jsme umístili další zdroj inspirace pro tvůrce a uživatele reklamních a dárkových předmětů. V sekci Hvězda 3D reklamy / Fotogalerie si můžete prohlédnout celkem 39 předmětů, které zaujaly porotu letošního ročníku soutěže a ta je umístila na shortlist nebo jim udělila některou z cen. Fotogalerie obsahuje i fotky prací z předchozích tří ročníků Hvězdy 3D reklamy.

Fotografie úspěšných prací z toho posledního si můžete prohlédnout zde.

 
   

Světýlka nejen svatojánská

svetylka 0Speciálně pro letní období zahradních slavností a party v přírodě byly vyvinuty plovoucí lampionky do bazénů a jezírek. Dno lampionku tvoří plovák a stěny jsou vyrobeny z impregnovaného voděodolného papíru. Světlo zajišťuje malá čajová svíčka.

Pomocí tohoto jednoduchého doplňku můžete dát vaší firemní či rodinné večerní akci nový a nečekaný rozměr.

Celý článek...
 
   

Rozděl a užívej si

cola 1 kopieŽe marketingová komunikace založená na přátelství a sdílení nemusí mít pouze facebookovou podobu, dokazuje Coca-Cola. Tento nejznámější světový výrobce nealkoholických nápojů v rámci své kampaně s názvem "Share Happiness" uvedl na asijský trh speciální dvojité plechovky, které je možné pootočením a trhnutím od sebe oddělit a získat dvě samostatné nádoby s pitím. Každá je pevně uzavřena a má vlastní víčko.

Zatím není známo, zda tyto speciální plechovky využije Coca-Cola pouze jako součást kampaně, nebo jestli se stanou běžnou součástí výrobního programu.

Video k rozděleným plechovkám můžete zhlédnout zde.

 
   

České pero míří do světa

justpen obr. 04Společnost De Novo, vítěz kategorie Reklamní předmět 3. milénia v soutěži Hvězda 3D reklamy, má velké plány se svým nově vyvíjeným produktem. Pero Just!Pen nabourává zavedené postupy v psaní a kreslení křídami, voskovkami, tužkami, pastelkami nebo pastely.

Cílem nového konceptu je také nahradit používání permanentních popisovačů na papírové flipcharty nebo kovové tabule, které jsou na jedno použití a svým nevyužitým obalem zatěžují životní prostředí.

Součástí pera je i originální stojánek, který zároveň může sloužit jako reklamní plocha.

V současné době finišuje ve společnosti De Novo příprava sériové výroby a jedná se o vstupu na trhy v různých evropských zemích.

Celý článek...
 
   

Jak prodávat přes internet

e commerce kopieVelmi zajímavá „nalejvárna“ informací se chystá pro všechny, kteří k prodeji svých produktů využívají e-shop a snaží se získat zákazníky prostřednictvím internetových stránek. Ve čtvrtek 30. května proběhne v pražském hotelu Pyramida již 6. ročník konference E-commerce Forum s podtitulem „Inspirace, jak úspěšně prodávat online“, na němž se budou uvedená témata intenzivně probírat.

Plejáda přednášejících, vesměs zkušených praktiků z oboru internetového byznysu, slibuje skutečně vynikající zážitek a hlavně velkou spoustu zkušeností, praktických rad a návodů, jak to na internetu dělat dobře a ještě z toho mít peníze.

Více o konferenci a jejím programu naleznete na www.ecommerceforum.cz.

Pořadatelem konference je asociace Admez.

 
   

Hvězdou se stal půllitr

43 pullitr kozel webAbsolutním vítězem soutěže Hvězda 3D reklamy 2012 se stal chladicí plastový půllitr pro pivovar Kozel. Skvělý dárek letního proma na jedenáctistupňového Kozla pochází z agentury iMi Partner.

Před použitím je třeba dát půllitr vychladit do lednice nebo mrazáku a pivo v něm potom díky dvojité plastové stěně vyplněné gelem vydrží mnohem delší dobu i na přímém slunci pěkně studené a chutné.

Kompletní výsledkovou listinu letošního ročníku soutěže najdete zde.

 
   

Seminář o reklamních předmětech

seminar 1Blíží se další ze seminářů organizovaných POPAI CE ve spolupráci s Asociací 3D reklamy. Pod souhrnným názvem Význam 3D reklamy v nových projektech podpory prodeje budou představeny trendy vývoje tohoto oboru, účastníci se seznámí s novinkami a zajímavými realizacemi a budou mít možnost poučit se s několika případovými studiemi úspěšných projektů a kampaní podpory prodeje, jejichž součástí byly dárkové a propagační předměty.

V programu vystoupí: Pavel Černý z agentury Gordica Communication zastupující A3DR, Viera Černá, obchodní ředitelka společnosti Reda, Simona Pechová, Account Director společnosti McCoy & Partner a Tereza Špetová, marketingová ředitelka společnosti Adler Czech.

Seminář se koná 28. května od 13,30 do 16,00 hod. v přednáškové místnosti Ipsos (3. patro), Národní 6, Praha 1.

Zájemci o účast se mohou registrovat na tel.: 608 257 701 nebo e-mailu: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript .

 
   

16 nových hvězd

hvezda 12Celkem 16 prvních míst udělila porota soutěže Hvězda 3D reklamy na svém zasedání ve středu 24. dubna. Přestože počet přihlášených prací byl o něco nižší než v předchozích ročnících, jednalo se vesměs o práce velmi kvalitní, takže na stupně vítězů tentokrát se tentokrát dostalo více prací, než je obvyklé. Loni bylo např. uděleno první místo „jen“ třináctkrát.

Slavnostní vyhlášení vítězů proběhne v rámci doprovodného programu veletrhu Reklama Polygraf dne 14. května od 15,00 hod. na výstavišti v Praze Letňanech. Do té doby podléhají informace o konkrétních výsledcích embargu.

Soutěž Hvězda 3D reklamy je primárně určena výrobcům, dodavatelům a uživatelům reklamních předmětů a POS. Letos probíhá již 13. ročník, do kterého bylo přihlášeno celkem 74 prací od 37 přihlašovatelů.

 
   

Hvězda již má po uzávěrce

logohvzdaDo soutěže Hvězda 3D reklamy letos dorazilo 74 přihlášek. Řada soutěžních prací je přihlášena ve více kategoriích, takže porotci na svém zasedání ve středu 24. dubna budou mít co dělat. Všechny přihlášené reklamní předměty bude možné vidět na veletrhu Reklama Polygraf, který proběhne na výstavišti v Praze Letňanech od 14. do 16. května. Slavnostní vyhlášení vítězů se bude konat tamtéž v úterý 14. května od 15,00 hod.

Nenechte si tedy ujít příležitost seznámit se s tím nejlepším, co bylo v oboru 3D reklamy u nás v loňském roce použito.

 
   

Strana 10 z 28