Vítězné a nominované práce 13. ročníku

VÝSLEDKY 13. ROČNÍKU SOUTĚŽE HVĚZDA 3D REKLAMY BYLY VYHLÁŠENY 14. KVĚTNA 2013 TRADIČNĚ NA VELETRHU REKLAMA POLYGRAF, NOVĚ KONANÉHO NA VÝSTAVIŠTI V PRAŽSKÝCH LETŇANECH.

OCENĚNÍ ZÍSKALY TYTO PRÁCE:


Absolutní vítěz 

Chladicí půllitr "Kozel"

43 pullitr kozel vyrez

Plastový chladicí půllitr s dvojitou stěnou vyplněnou gelem. Pivo vydrží v namraženém půllitru studené výrazně delší dobu i na přímém slunci a tak si zachová svoji chuť. Skvělý dárek letního proma, kde byl hlavní cenou gril. Šlo o soutěž Zasloužíš si Kozla 11° a pořádnou grilovačku, která probíhala od druhé poloviny května 2012 do konce července hlavně na facebooku a dále prostřednictvím bannerů na webu. Kampaň byla doplněná o podporu přímo v místě prodeje pomocí druhotných paletových umístění a instalací standardního setu POSM. Soutěž byla samozřejmě komunikována na etiketách a uzávěrech výrobků a na obalech (multipack, folie PET, folie can). Kdo zaslal příslušný počet kódů z podzátek, měl garantovanou výhru v podobě balíčku klobásek nebo chladicího půllitru.

Cílová skupina: muži a ženy nad 18 let, kteří rádi vaří a grilují, pravidelní i nárazoví konzumenti piva.

Přihlašovatel: iMi Partner, a.s.

 

Kategorie Reklamní předmět 3. milénia


1. místo:

JUST!PEN

justpen obr. 04

Nový koncept pera, které nabourává zavedené postupy v psaní a kreslení křídami, voskovkami, tužkami, pastelkami nebo pastely.

Cílem nového konceptu je také nahradit používání permanentních popisovačů na papírové flipcharty nebo kovové tabule, které jsou na jedno použití a svým nevyužitým obalem zatěžují životní prostředí. JUST!PEN spolu se speciální voskovkou je schopen splnit nároky uživatelů pro psaní a kreslení. Náhrada permanentních popisovačů perem bude malou revolucí v psaní nebo kreslení na papírové flipcharty nebo kovové tabule.

Koncept rovněž zahrnuje originální stojánek pro uložení pera a bude sloužit jako reklamní plocha.

Cílová skupina: děti, výukoví pracovníci a manažeři.

Koncept pera JUST!PEN úzce souvisí s dalším produktem společnosti DE NOVO - „JAMMi PEN. PRVNÍ PERO, KTERÉ KRESLÍ“.

Tento produkt se více zaměřuje na děti díky svému originálnímu designu postavenému na speciálních potiscích, které jsou tvořené obrázky a texty, pro podporu kreativity a zájmu o kreslení a psaní. JAMMi PEN podobně jako JUST!PEN dobře padne do ruky díky ergonomickému trojúhelníkovému tvaru v celém svém průřezu. Úchopová část je silnější, což má svůj význam, protože obzvláště malé děti ještě nemají vybudovanou jemnou motoriku. Je uživatelsky velmi jednoduché, např. voskovka, křída, pastelka nebo tužka vystrouhaná na délku 8 cm se jednoduše zasune do pera a může se ihned kreslit. Tuto činnost zvládnou i malé děti bez pomoci rodičů. Je také velmi vhodnÉ pro děti, které trpí různými ekzémy nebo alergiemi.

Přihlašovatel: DE NOVO s.r.o.

 

2. místo:

TETA dárkové balení

15 teta

Dárkové balení čajů - 6 kusů. Inspirovala jsem se dětskou hrou Nebe - Peklo, takže když čekáme, než se nám vyluhuje čaj, můžeme si zahrát s krabičkou. Každý čaj má svůj obal a tím je zabráněno vyprchání aroma. Takže stačí jen vytrhnout trojúhelník a louhovat...

Přihlašovatel: Simona Blašková


3. místo:

DUREX - kamarád do deště

durex - pláštěnka

Navrhli jsme festivalovou ochranu trochu jinak. Skladná, ale pevná pláštěnka v několika variantách ochrání účastníky před deštěm a zároveň představí nejednu zajímavost prezervativů Durex. Můžete si tak užívat hřejivou vášeň, mrazivé objetí či noc bez konce. 

Přihlašovatel: Amden s.r.o.


NOMINACE:

Mlsný Petr, Za maminku, za tatínka

03 mlsny petr

Přihlašovatel: Markéta Držmíšková


Octopus

06 octopus

Přihlašovatel: Lenka Lupačová


Plechovka

13 Plechovka

Přihlašovatel: Bára Soukupová


Kategorie Hvězdná brána


1. místo:

Green design for a better future: předměty pro Svět techniky

03 Green design vyrez

Ojedinělý komplex hutnické výroby a těžby uhlí ve Vítkovicích dnes opět ožívá. Je nejen vyhlášen Národní kulturní památkou a dědictvím EU, ale našel nové uplatnění a je tedy UPCYCLED. Svět techniky je populárně naučné centrum, které je budováno pro školy a školky, ale také veřejnost v této obnovované oblasti Dolních Vítkovic. Značka RESPIRO se zúčastnila výběrového řízení na dodavatele reklamních předmětů. Byli jsme s nabídkou upcyclovaných reklamních předmětů, které vznikly jako reakce na projekt Světa techniky, vybráni. RESPIRO vždy znamená tvorbu nových green design produktů na základě příběhů, které se spojují v atraktivní spolupráci, jejíž výsledky jsme předložili do této soutěže.

Přihlašovatel: Respiro Upcycled Alchemy s.r.o.


2. místo:

Mluvící růže - nový způsob komunikace

učitelka

Květiny jako ideální nosič pro vaše sdělení.

Patentovaná technologie potisku živých květin a také ovoce speciální jedlou barvou. 100% personifikace sdělení ve formě textu nebo obrázku. Ideální pro uvádění nových produktů, budování brandu, netradiční formu poděkování.

Přihlašovatel: Mluvící růže, s.r.o.

 

3. místo:

Slisovaná osuška v cihle

04 cihla vyrez

V reklamním produktu měl být sklouben tvar, barva a struktura podle reálného výrobku – cihly. Jde o novinku firmy Heluz – produkt Heluz Family 2 in 1.

Klient upřednostňoval nestandardní provedení reklamního předmětu s důrazem na možnost vícenásobného použití v každodenním životě, a to vše ideálně skloubit s prvkem překvapení. Produkt byl určen pro distributory v zemích střední Evropy.

Samotný reklamní předmět je tvořen slisovanou osuškou o rozměrech 70 x 140 cm v barvě cihly. Osuška obsahuje vyšité logo v borduře a je slisovaná na rozměry 150 x 70 x 68 mm. Z jedné strany je vše doplněno vizuálem cihly natisknuté na papíru. Na druhé straně můžeme najít kontakty a vizuální návod, který ukazuje, co je možné z cihly získat, když ji ponoříme do vody. Vše je zataveno ve fólii.

Přihlašovatel: MIBONA, s.r.o.


Kategorie ročníku - Zelená reklama


Partner kategorie

SVĚT TAŠEK logo 2


1. místo:

První ekologický tisk v ČR (udělena nominace v kategorii Inovace roku)

4

OP TIGER nabízí nově možnost rozhodnout se při objednávání textilu s potiskem pro kompletně ekologické řešení. Jednoduše řečeno – na ekologická trička si konečně můžete objednat i ekologický potisk! Investovali jsme do změn ve výrobě a zapracovali jsme na tom, aby kromě ekologičtějších výrobních postupů i všechny ostatní firemní procesy byly transparentní, férové a udržitelné. Díky tomu jsme získali certifikaci, opravňující nás ke značení potištěných produktů jako bio, certifikované podle mezinárodního standardu GOTS. Tuto certifikaci označili Greenpeace nedávno za vůbec nejspolehlivější a OP TIGER se tím zařadil mezi značky, podporující celosvětové zelené kampaně typu Detox fashion či Cottonedon. Tak jako jsme před lety český trh ozelenili první ekologicky vyráběnou kolekcí triček, mikin a tašek z biobavlny (www.biotricko.cz) s nízkou uhlíkovou stopou, přicházíme nyní (eko)logicky jako první  i s ekologickým potiskem.

Přihlašovatel: OP TIGER, spol. s r.o.


2. místo:

Plovoucí svíčka

06 Plovouci svicky

Plovoucí svíčka ve skořápce představuje v této uspěchané době reklamní předmět, který v obdarovaných evokuje chvilku klidu a příjemné atmosféry.

Svíčka je vyrobena z palmového vosku v ořechové skořápce, která je opatřená etiketou s logem klienta a textem „splňte si svá přání".

Díky ručnímu zpracování a použití přírodních surovin se jedná o produkt šetrný k životnímu prostředí. Pro výrobu svíček jsou používány kalibrované ořechy konkrétní odrůdy s optimálním kulatým tvarem, kdy je skořápka dvoufázově vypraná a v místě rozpůlení zabroušená do roviny, vnitřek je zbavený slupek, osazený knotem a následně zalitý palmovým voskem.

Produkt sloužil jako přání do nového roku, kdy adresát dostal ke každé zásilce tuto malou pozornost.

Přihlašovatel: REDA a.s.

 

Volná kategorie


2. místo:

Limitovaná kolekce dárků TERIBEAR 2012

16 fondue M

16 med TB M

Cílem limitované kolekce TERIBEAR je inovativním způsobem podpořit dobrou věc. Speciální design, kvalitní produkt, limitovaná edice, pevně stanovený příspěvek na pomoc znevýhodněným dětem – to jsou klíčové atributy unikátní kolekce, která v roce 2012 byla primárně určena pro B2B trh. Kolekce byla připravena ve spolupráci Nadace Terezy Maxové dětem a agentury BRAND CONCEPT. Dárky z kolekce mají umožnit firmám prezentovat se kvalitními designově atraktivními dárky  s přidanou hodnotou. Koupí těchto dárků firmy přispívají na pomoc opuštěným dětem. Pevně stanovený příspěvek z ceny výrobku putuje přímo na konto Nadace Terezy Maxové dětem, která charitativní projekt TERIBEAR od roku 2008 realizuje. Na vývoji této kolekce se podílel Vladimír Žák, držitel ocenění Objev roku 2008 Grand Czech Design. Kolekce působí jednotně, ač je využito několika aplikací loga (vypalovací obtisk, laser na dřevo, ofset + ražba). Všechny dárky z kolekce jsou balené v dárkové krabičce z přírodní lepenky, kterou je možné opatřit logem firmy. K dárku je rovněž přibalena skládanka, kde je zobrazena celá kolekce, výše příspěvku pro nadaci za jeden dárek a popis činnosti nadace. Dárky z kolekce TERIBEAR 2012 našly uplatnění v marketingových plánech jako dárek pro zákazníky a zaměstnance nebo  prémie ve věrnostním programu či klubu. Sady složené z těchto dárků a případně i předmětů s logem klienta byly většinou využity jako  manažerský dárek nebo vánoční dárek  pro klienta.

Přihlašovatel: BRAND CONCEPT s.r.o.


3. místo:

Muší křídlo - BowFlag Premium - Dart

13 musi kridlo vyrez kopie

Nový, neotřelý tvar mušího křídla Bowlag® Premium Dart (chráněný design) zaručuje nepřehlédnutelnost a originalitu. Maximálně podpoří zvolenou grafiku reklamního motivu vytvořeného pro reklamní agenturu a vydavatelství ASA s.r.o.

Muší křídlo bylo kvůli 3D efektu ručně nazdobeno křišťálovými kameny, které svým oslnivým třpytem zaručeně přitáhnou pozornost. Kameny z kolekce Preciosa® GENUINE CZECH CRYSTAL™ věnovala firma Preciosa, a.s., přední světový výrobce křišťálových komponent pro bižuterní i oděvní průmysl a dlouholetý zákazník naší firmy.

Přihlašovatel: Inter Flag s.r.o.


NOMINACE:

Dárková sada s perličkami PRECIOSA

27 sada-preciosa-maly

Přihlašovatel: SPEED PRESS Plus a.s.


Netradiční prodejní stánek Pilsner Urquell

53 sud 1

Přihlašovatel: 4P&P spol. s r.o.


Kategorie Reklamní gastronomie


1. místo:

Čokoládový kapr s paličkou

14 cokokapr vyrez

Novinka pro rok 2012 na trhu s dárkovými předměty z dílny Aba - dárky s nápadem. Dárek vychází z tradice českých Vánoc. V dárkové etui je vložen čokoládový kapr, který je opatřen pistáciovými oříšky symbolizujícími šupiny. Společně s kaprem je přiložena dřevěná palička, kterou je možné symbolicky udeřit kapra a rozdrobit ho na kusy čokolády. Současně ořechy jsou symbolem peněz, takže v jednom dárku se skrývají dvě tradice

Tento dárek jsme realizovali jako vánoční dárek například pro společnost Kooperativa.

Přihlašovatel: Aba s.r.o.


1. místo:

Chaldicí půllitr "Kozel" (udělena nominace v kategorii Inovace roku)

43 pullitr kozel vyrez

Plastový chladicí půllitr s dvojitou stěnou vyplněnou gelem. Pivo vydrží v namraženém půllitru studené výrazně delší dobu i na přímém slunci a tak si zachová svoji chuť. Skvělý dárek letního proma, kde byl hlavní cenou gril. Šlo o soutěž Zasloužíš si Kozla 11° a pořádnou grilovačku, která probíhala od druhé poloviny května 2012 do konce července hlavně na facebooku a dále prostřednictvím bannerů na webu. Kampaň byla doplněná o podporu přímo v místě prodeje pomocí druhotných paletových umístění a instalací standardního setu POSM. Soutěž byla samozřejmě komunikována na etiketách a uzávěrech výrobků a na obalech (multipack, folie PET, folie can). Kdo zaslal příslušný počet kódů z podzátek, měl garantovanou výhru v podobě balíčku klobásek nebo chladicího půllitru.

Cílová skupina: muži a ženy nad 18 let, kteří rádi vaří a grilují, pravidelní i nárazoví konzumenti piva.

Přihlašovatel: iMi Partner, a.s.


2. místo:

Miska na potraviny - izolátor

10 miska izolator

Miska vznikla v rámci několikaleté spolupráce agentury KUKLIK.CZ s českými designéry a společností ČEPS, a. s. Vychází z tvaru izolátoru elektrického proudu, který je vedle stožárů elektrického vedení nejcharakterističtějším vizuálním znakem společnosti ČEPS.

Přihlašovatel: KUKLIK.CZ, s.r.o.


3. místo:

Porcelánový podtácek v designu klienta pro OH

29 podtacky

Porcelánový podtácek s reliéfem a barevným potiskem - 5 druhů. Motivem designových podtácků je stylové uskupení částí olympijských kruhů v různé síle a různě skládaných přes sebe. Kvalitní grafické ztvárnění a technické zpracování, podpora značky a komplexní dojem z dárku.

Použití v rámci nové olympijské kolekce Pilsner Urquell pro OH v Londýně 2012.

Sběratelská edice pěti unikátních olympijských podtácků, součást Multipacku piva Pilsner Urquell.

Přihlašovatel: SPEED PRESS Plus a.s.


NOMINACE:

Hartmann pralinky a nálevka na víno

20 Hartmann pralinky otevřené nálevka taška

Přihlašovatel: BRAND CONCEPT s.r.o.


Čokoládová klapka

44 klapka vyrez 2

Přihlašovatel: iMi Partner, a.s.


Výroční půllitr Pilsner Urquell ke 170 letům značky

54 pullitr prazdroj vyrez


Přihlašovatel: Plzeňský Prazdroj, a.s.


Kategorie Manažerský dárek do 5000,- Kč


Partner kategorie:

Speed press logo


1. místo:

Čokoládová klapka

44 klapka vyrez 2

Souprava čokoládové klapky a filmu Muži v naději používaná společností RWE, která dlouhodobě podporuje český film.

Přihlašovatel: iMi Partner, a.s.


2. místo:

Hravý rok G

09 HRG vyrez

Koncepce tohoto diáře vznikla při dlouhých, někdy nudných poradách a školeních, které mnozí z nás aspoň jednou za čas absolvujeme. Každý si pak ve svých diářích a blocích kreslí, hraje piškvorky a jinak různě zdobí své poznámkové dokumenty. Našim cílem bylo tedy povýšit Diář na něco, co vás během pracovních povinností potěší a během ne úplně záživných porad a školení zaměstná :-). Jsme společnost HRG, takže od toho Hravý Rok G____, sám majitel diáře ať si pak doplní, co mu je milé – G jako Gay, Gorila, Gentleman, Gerontofil, Grafik atd. atd. :-)

K diáři jsme pak vytvořili do sady ještě kalendář, který je plný her a vystřihovánek z papíru, kalendář je určen spíše domů dětem a to je právě to, že v práci se pobavíte s diářem a doma pak s dětmi nad kalendářem. :-)

Prostě tento rok 2013 po roce konce světa 2012 by měl být podle nás rok plný her a zábavy, vždyť jsme přežili konec světa. :-)

Zpracováním je Diář obzvláště netradiční, postupovali jsme cestou průmyslově nevyrobitelného produktu a chtěli tak ukázat, že naše společnost – tiskárna HRG se nebrání žádným odvážným projektům a netradičním postupům.

Přihlašovatel: H.R.G.


2. místo:

Postavte si úspěšný business

33 Business vyrez

Lego stavebnice - zcela podle klientova designu, součástí je podrobný návod k sestavení, dodáváno v originální krabici. Návrh lego setu je připravován ve speciálním 3D programu.

Přihlašovatel: Sprint Trading, s. r. o.


3. místo:

USB šperk

18 USB vyrez

Luxusní a praktický stříbrný přívěsek s transparentním kamenem a USB flash diskem, zavěšený na jednoduchém, nastavitelném černém lanku, kontrastující robustní přívěsek. 8 GB USB náhrdelník byl vyvinutý a vyrobený na míru v kooperaci s klientem. Šperk byl použit pro velice úspěšnou motivační kampaň.

Přihlašovatel: TARGO PROMOTION PRAHA spol. s r.o.

 

3. místo:

Limitovaná kolekce dárků TERIBEAR 2012

19 tedybear vyrez

Dárky z kolekce TERIBEAR 2012 našly uplatnění v marketingových plánech jako dárek pro zákazníky a zaměstnance nebo prémie ve věrnostním programu či klubu. Sady složené z těchto dárků a případně i předmětů s logem klienta byly většinou využity jako manažerský dárek nebo vánoční dárek pro klienta.

Přihlašovatel: BRAND CONCEPT s.r.o.


NOMINACE:

Miska na potraviny - izolátor

10 miska izolator

Přihlašovatel: KUKLIK.CZ, s.r.o.


Čokoládová lyže

46 Cokolyze vyrez

Přihlašovatel: iMi Partner, a.s.


Kategorie Reklamní a dárkové předměty pro sport, hobby a volný čas


2. místo:

Konvička na čaj s hrnečkem a směsí čajů

04 konvicka vyrez

Skutečně netradiční pojetí novoročenky a zároveň vánočního dárku pro zaměstnance představovala Konvička na čaj s hrníčkem a směsí přírodních čajů z kontrolovaného ekologického zemědělství.

V dárkové krabičce je zabalena porcelánová souprava konvičky na čaj s pokličkou, do ní přesně zapadajícího hrnečku a balení dvaceti druhů porcovaných čajů.

Na konvičku a hrneček jsou po obvodu vypalované barevné pruhy, které korespondují s heslem na světle modré krabičce „Nikdy nevíte, jak se kdo vybarví". Krabička je opatřena heslem a logem České spořitelny.

Přihlašovatel: REDA a.s.


2. místo:

Party paruka (udělena nominace v kategorii Inovace roku)

da49b15c89836ce68a668bd4ae777878

Značka Becherovka Lemond připravila pro podporu on-trade trhu třetí pokračování oblíbené série akcí pro mladé Lemond Light Up The Party. V průběhu dubna a května zavítala s tímto konceptem do 16 českých a moravských klubů. Základní ideou celého konceptu akcí byl slogan: „Zažij párty plnou světel". V průběhu večera proběhla světelná show a lidé si odnášeli svítící ceny.

Novinkou byla robotická svítící koule ovládaná chytrým telefonem. Dále byl nachystaný zábavný rituál „Lemond shotboard", kdy si sedm lidí vychutnalo panáka najednou. Ze všech akcí si fanoušci vybrali „Lemondstar", která vyhrála iPhone 4S. Hlasování probíhalo na webu www.lemond.cz.

Nafukovací paruka byla využita v rámci kampaně Lemond Light up the party. Byla používaná jak promotéry akce, tak jako jedna z možných cen. Jednalo se o asociaci robotické svítící koule ovládané chytrým telefonem.

Přihlašovatel: Sprint Trading s.r.o.


Kategorie Reklamní dárek přibalený ke zboží


1. místo:

Porcelánový podtácek v designu klienta pro OH

29 podtacky

Porcelánový podtácek s reliéfem a barevným potiskem - 5 druhů. Motivem designových podtácků je stylové uskupení částí olympijských kruhů v různé síle a různě skládaných přes sebe. Kvalitní grafické ztvárnění a technické zpracování, podpora značky a komplexní dojem z dárku.

Použití v rámci nové olympijské kolekce Pilsner Urquell pro OH v Londýně 2012.

Sběratelská edice pěti unikátních olympijských podtácků, součást Multipacku piva Pilsner Urquell.

Přihlašovatel: SPEED PRESS Plus a.s.


2. místo:

Vánoční dřevěné ozdoby "Orion"

48 orion hvezdy

Zadání klienta: návrh vánoční ozdoby (dekorace), atraktivní design s vysoce vnímanou hodnotou

Práce obsahovala: vytvoření designu vnitřních výřezů hvězdiček, vytvoření celkového designu

Použití: příbal k vánočním kolekcím

Přihlašovatel: iMi Partner, a.s.


3. místo:

Dárková sada lžiček Carte d'Or

30 lzicky-carte-spp

Sada dvou kusů dezertních lžiček v designu a tvaru motivu loga Carte d´Or. Laserované logo na každé lžičce. Rozměr lžičky 14,5 cm. Baleno v dárkové, plnobarevně potištěné krabičce o rozměru 16,5 x 8 x 2,5 cm. Použití jako dárek pro podporu prodeje na prodejnách při koupi produktu - vaničce zmrzliny Carte d'Or.

Přihlašovatel: SPEED PRESS Plus a.s.


3. místo:

Svítící Marťaprsty

39 martaprsty vyrez 2

Sada čtyř svítících marťaprstů pro děti slouží k tvorbě senzační barevné světelné show. Červené, modré, bílé a zelené světlo – stačí nasadit na prsty, zapnout a show může začít!

Přihlašovatel: iMi Partner, a.s.


Kategorie Reklamní nebo dárkový obal


1. místo:

Plechová krabička Kotex (udělena nominace v kategorii Inovace roku)

37 plechovky kotex


Plechové otvírací krabičky Kotex ve dvou velikostech (pro tři a čtyři kusy produktu), ve třech barevných mutacích a podle potřeb jednotlivých trhů. Speciálně vytvořený inovativní tvar krabičky s otevíráním na pant, aby se neztratilo víčko. Dodáváno v papírovém balení po třech kusech na trhy ČR, SR, Německa a Ruska.

Praktická plechová krabička, která se vejde do každé kabelky. Takové balení dokáže podle výzkumných agentur prodat až osminásobek produktu proti balení běžnému.

Materiál: ocelový plech Eurotin® first grade 0,23 mm

Potisk: celoplošný CMYK tisk/lesklý povrchový lak

Přihlašovatel: BLUE ARROW International, s.r.o.


Kategorie Reklamní kalendář či diář


1. místo:

Hravý rok G

09 HRG vyrez

Koncepce tohoto diáře vznikla při dlouhých, někdy nudných poradách a školeních, které mnozí z nás aspoň jednou za čas absolvujeme. Každý si pak ve svých diářích a blocích kreslí, hraje piškvorky a jinak různě zdobí své poznámkové dokumenty. Našim cílem bylo tedy povýšit Diář na něco, co vás během pracovních povinností potěší a během ne úplně záživných porad a školení zaměstná :-). Jsme společnost HRG, takže od toho Hravý Rok G____, sám majitel diáře ať si pak doplní, co mu je milé – G jako Gay, Gorila, Gentleman, Gerontofil, Grafik atd. atd. :-)

K diáři jsme pak vytvořili do sady ještě kalendář, který je plný her a vystřihovánek z papíru, kalendář je určen spíše domů dětem a to je právě to, že v práci se pobavíte s diářem a doma pak s dětmi nad kalendářem. :-)

Prostě tento rok 2013 po roce konce světa 2012 by měl být podle nás rok plný her a zábavy, vždyť jsme přežili konec světa. :-)

Zpracováním je Diář obzvláště netradiční, postupovali jsme cestou průmyslově nevyrobitelného produktu a chtěli tak ukázat, že naše společnost – tiskárna HRG se nebrání žádným odvážným projektům a netradičním postupům.

Přihlašovatel: H.R.G.


2. místo:

Antitheft poznámkový blok

07 antitheft

Na konferenci pro významné zákazníky společnosti Intel u příležitosti uvedení konceptu Intel Ultrabook obsahujícího technologii Intel Antitheft (dokáže najít ukradený počítač, zablokovat jeho obsah, poslat zprávu, kam ukradený/ztracený notebook nebo ultrabook vrátit), dostávali zákazníci poznámkový blok opatřený variací na "Antitheft". Poznámkový blok byl uzamčen proti krádeži a zneužití dat klasickým zámkem a řetězem. K bloku zákazníci dostávali propisku s logem Intel.

Konference se uskutečnila 23. 10. 2012 v Žižkovské věži v Praze.

Přihlašovatel: Agentura Xact s.r.o.


Kategorie Reklamní taška


1. místo:

Dakarské dobrodružství (udělena nominace v kategorii Inovace roku)

12 dakar

Značka RESPIRO se stala partnerem týmu LOPRAIS na nejprestižnější rallye světa DAKAR. Pro partnery a sponzory tohoto týmu jsme vyrobili jedinečné reklamní předměty - tašky ušité z autoplachty závodního speciálu Tatry, který se závodu účastnil. Obdarovaní na nich mohli obdivovat nejen svá vlastní loga, ale také příběh tohoto adrenalinového dobrodružství.

Takový UPCYCLED dárek byl hodnocen všemi jako něco mimořádného. Hodnota spočívá nejen v užitku předmětu, jeho každodenním využití, zajímavém designu tašky, ale především v příběhu o vytrvalosti, bojovnosti, sdílení zážitků a poděkování za partnerskou podporu. RESPIRO vždy vytváří nové green design produkty na základě příběhů. Do soutěže jsme předložili právě tuto tašku s vysokou přidanou dakarskou hodnotou.

Přihlašovatel: Respiro Upcycled Alchemy s.r.o.


Kategorie Reklamní textil


1. místo:

První ekologický tisk v ČR

3

OP TIGER nabízí nově možnost rozhodnout se při objednávání textilu s potiskem pro kompletně ekologické řešení. Jednoduše řečeno – na ekologická trička si konečně můžete objednat i ekologický potisk! Investovali jsme do změn ve výrobě a zapracovali jsme na tom, aby kromě ekologičtějších výrobních postupů i všechny ostatní firemní procesy byly transparentní, férové a udržitelné. Díky tomu jsme získali certifikaci, opravňující nás ke značení potištěných produktů jako bio, certifikované podle mezinárodního standardu GOTS. Tuto certifikaci označili Greenpeace nedávno za vůbec nejspolehlivější a OP TIGER se tím zařadil mezi značky, podporující celosvětové zelené kampaně typu Detox fashion či Cottonedon. Tak jako jsme před lety český trh ozelenili první ekologicky vyráběnou kolekcí triček, mikin a tašek z biobavlny (www.biotricko.cz) s nízkou uhlíkovou stopou, přicházíme nyní (eko)logicky jako první i s ekologickým potiskem.

Přihlašovatel: OP TIGER, spol. s r.o.


2. místo:

Stožárníčci

11 stozarnicek002

Stožárníčci jsou hračkou pro malé děti, která vznikla ve spolupráce agentury KUKLIK.CZ a chráněných dílen v rámci projektu "Design ze Sluneční zahrady". Ten byl realizován pro společnost ČEPS. Tento projekt se zaměřuje na tvorbu takových dárkových předmětů, které mohou vyrábět nebo alespoň kompletovat zaměstnanci chráněných dílen. Tím jsou ale samozřejmě pro designéry omezeny jejich tvůrčí možnosti pouze na předměty, jejichž výroba je založena na ruční práci a na zpracování v ČR. Výhodou této spolupráce však současně je, že je možné navrhovat dárkové předměty bez ohledu na konkrétní cílové skupiny (např. manažeři atd.), a designéři jsou při své tvorbě omezeni pouze technologickými možnostmi chráněných dílen a cenou finálního produktu.

Přihlašovatel: KUKLIK.CZ, s. r. o.


Kategorie Reklamní psací potřeby


1. místo:

Antitheft poznámkový blok

07 antitheft

Na konferenci pro významné zákazníky společnosti Intel u příležitosti uvedení konceptu Intel Ultrabook obsahujícího technologii Intel Antitheft (dokáže najít ukradený počítač, zablokovat jeho obsah, poslat zprávu, kam ukradený/ztracený notebook nebo ultrabook vrátit) dostávali zákazníci poznámkový blok opatřený variací na "Antitheft". Poznámkový blok byl uzamčen proti krádeži a zneužití dat klasickým zámkem a řetězem. K bloku zákazníci dostávali propisku s logem Intel.

Konference se uskutečnila 23. 10. 2012 v Žižkovské věži v Praze.

Přihlašovatel: Agentura Xact s.r.o.


Kategorie 3DR hi-tech


3. místo:

USB flash disk s perličkami Preciosa

28 usb-preciosa-spp2

Přenosný, originální kovový USB flash disk naplněný originálními skleněnými perličkami PRECIOSA Traditional Czech Beads. Kapacita 4 GB, kovové pevné šroubovací ouško na bezpečné zavěšení. Kvalitní kovový materiál zvyšuje odolnost proti zničení. Předmět opatřen laserovaným logem klienta PRECIOSA ORNELA, a.s. Baleno v dárkové krabičce, použití jako praktický dárek pro zákazníky.

Přihlašovatel: SPEED PRESS Plus a.s.


NOMINACE:

Dotykové rukavice

17 rukavice

Přihlašovatel: TARGO PROMOTION PRAHA spol. s r.o.


USB šperk

usb

Přihlašovatel: TARGO PROMOTION PRAHA spol. s r.o.


Binární hodinky

32 binarni hodinky

Přihlašovatel: Sprint Trading, s. r. o.



Kategorie Aplikace motivu na 3DR


Cena týdeníku

MaM logo nove


1. místo:

Dakarské dobrodružství

12 dakar

Značka RESPIRO se stala partnerem týmu LOPRAIS na nejprestižnější rallye světa DAKAR. Pro partnery a sponzory tohoto týmu jsme vyrobili jedinečné reklamní předměty - tašky ušité z autoplachty závodního speciálu Tatry, který se závodu účastnil. Obdarovaní na nich mohli obdivovat nejen svá vlastní loga, ale také příběh tohoto adrenalinového dobrodružství.

Takový UPCYCLED dárek byl hodnocen všemi jako něco mimořádného. Hodnota spočívá nejen v užitku předmětu, jeho každodenním využití, zajímavém designu tašky, ale především v příběhu o vytrvalosti, bojovnosti, sdílení zážitků a poděkování za partnerskou podporu. RESPIRO vždy vytváří nové green design produkty na základě příběhů. Do soutěže jsme předložili právě tuto tašku s vysokou přidanou dakarskou hodnotou.

Přihlašovatel: Respiro Upcycled Alchemy s.r.o.


1. místo:

Party paruka

31 party paruka

Značka Becherovka Lemond připravila pro podporu on-trade trhu třetí pokračování oblíbené série akcí pro mladé Lemond Light Up The Party. V průběhu dubna a května zavítala s tímto konceptem do 16 českých a moravských klubů. Základní ideou celého konceptu akcí byl slogan: „Zažij párty plnou světel". V průběhu večera proběhla světelná show a lidé si odnášeli svítící ceny.

Novinkou byla robotická svítící koule ovládaná chytrým telefonem. Dále byl nachystaný zábavný rituál „Lemond shotboard", kdy si sedm lidí vychutnalo panáka najednou. Ze všech akcí si fanoušci vybrali „Lemondstar", která vyhrála iPhone 4S. Hlasování probíhalo na webu www.lemond.cz.

Nafukovací paruka byla využita v rámci kampaně Lemond Light up the party. Byla používaná jak promotéry akce, tak jako jedna z možných cen. Jednalo se o asociaci robotické svítící koule ovládané chytrým telefonem.

Přihlašovatel: Sprint Trading s.r.o.


2. místo:

Porcelánový podtácek v designu klienta pro OH

29 podtacky

Porcelánový podtácek s reliéfem a barevným potiskem - 5 druhů. Motivem designových podtácků je stylové uskupení částí olympijských kruhů v různé síle a různě skládaných přes sebe. Kvalitní grafické ztvárnění a technické zpracování, podpora značky a komplexní dojem z dárku.

Použití v rámci nové olympijské kolekce Pilsner Urquell pro OH v Londýně 2012.

Sběratelská edice pěti unikátních olympijských podtácků, součást Multipacku piva Pilsner Urquell.

Přihlašovatel: SPEED PRESS Plus a.s.


3. místo:

Antitheft poznámkový blok

07 antitheft

Na konferenci pro významné zákazníky společnosti Intel u příležitosti uvedení konceptu Intel Ultrabook obsahujícího technologii Intel Antitheft (dokáže najít ukradený počítač, zablokovat jeho obsah, poslat zprávu, kam ukradený/ztracený notebook nebo ultrabook vrátit) dostávali zákazníci poznámkový blok opatřený variací na "Antitheft". Poznámkový blok byl uzamčen proti krádeži a zneužití dat klasickým zámkem a řetězem. K bloku zákazníci dostávali propisku s logem Intel.

Konference se uskutečnila 23. 10. 2012 v Žižkovské věži v Praze.

Přihlašovatel: Agentura Xact s.r.o.


NOMINACE:

První ekologický tisk v ČR

08 ekologicky tisk

Přihlašovatel: OP TIGER, spol. s r.o.

Stožárníčci

11 stozarnicek002

Přihlašovatel: KUKLIK.CZ, s. r. o.


Limitovaná kolekce dárků TERIBEAR 2012

16 med TB M

Přihlašovatel: BRAND CONCEPT s.r.o.


Dárková sada s perličkami PRECIOSA

27 sada-preciosa-maly

Přihlašovatel: SPEED PRESS Plus a.s.


Dárková sada lžiček Carte d'Or

30 lzicky-carte-spp

Přihlašovatel: SPEED PRESS Plus a.s.


Kategorie Využití 3DR v rámci komunikačního mixu


1. místo:

Pěnoknírek (udělena nominace v kategorii Inovace roku)

DSCF9656

Vtipné nalepovací fousy. Kofola pro své spotřebitele vloni připravila novinku v podobě vylepšeného servírovacího rituálu. Postupně na trh uvedla Kofolu, která si po natočení ponechá hustou pěnu, čímž má být zaručené odlišení originálu od nekvalitních napodobenin. Od června běžela POS kampaň s názvem Pěnoknír, kterou následně doplnila aktivita, do níž byli vtaženi sami spotřebitelé. Promoční akce, ve které dostal každý za dvě natočené Kofoly jeden ze šesti variant pěnokníru, probíhala v ČR v celkem 1200 provozovnách, na Slovensku pak na 800 místech. Na výběr byly pěnokníry strejc, kruťák, vohejbák, macek, lomcovák a švihák.

Aktivita byla v ČR podpořena microsite www.penokniry.cz a na Slovensku  www.penofuzy.sk, kam mohli spotřebitelé poslat svou fotku s pěnoknírem a vyhrát iPhone.

Vizuály ke kampani byly vytvořeny in-house.

Přihlašovatel: Sprint Trading, s. r. o.


2. místo:

Otvírák klíč (udělena nominace v kategorii Inovace roku)

36 klic krusovice

Otvírák ve tvaru retro klíče s žetony na pivo. Rozdáváním klíčů k „pořádné chuti" krušovického piva navazuje pivovar na předloňské pivní referendum, v němž téměř všichni (97 %) zapojení pivaři hodnotili chuť piva Krušovice pozitivně. Loňská akce klíčů k pořádné chuti proběhla uprostřed léta, kdy promo hlídky vyrážely za štamgasty v historickém autobusu Škoda RTO (v červenci ve Středočeském kraji, v srpnu do vzdálenějších regionů ČR) a rozdávaly klíče otvíráky v celkovém počtu 45 000 kusů se žetony, které bylo ve vybraných restauracích možné vyměnit za dvě piva. Klíč ovšem získal ten, kdo si odemkl správnou odpověď. Na všech stanovištích se mohli zájemci vyfotografovat před 3D foto stěnou na historické motorce JAWA.

Akce byla podpořena ATL kampaní na TV Nova, Prima a Barrandov a v reklamě opět vystupovali krušovičtí sládci T. Kosmák a V. Kloub, kteří svými tvářemi a jmény mají podpořit cíl pivovaru budovat a posilovat důvěru ve kvalitu pořádných Krušovic.

Přihlašovatel: Sprint Trading, s. r. o.


3. místo:

Chladicí půllitr "Kozel" 

43 pullitr kozel vyrez

Plastový chladicí půllitr s dvojitou stěnou vyplněnou gelem. Pivo vydrží v namraženém půllitru studené výrazně delší dobu i na přímém slunci a tak si zachová svoji chuť. Skvělý dárek letního proma, kde byl hlavní cenou gril. Šlo o soutěž Zasloužíš si Kozla 11° a pořádnou grilovačku, která probíhala od druhé poloviny května 2012 do konce července hlavně na facebooku a dále prostřednictvím bannerů na webu. Kampaň byla doplněná o podporu přímo v místě prodeje pomocí druhotných paletových umístění a instalací standardního setu POSM. Soutěž byla samozřejmě komunikována na etiketách a uzávěrech výrobků a na obalech (multipack, folie PET, folie can). Kdo zaslal příslušný počet kódů z podzátek, měl garantovanou výhru v podobě balíčku klobásek nebo chladicího půllitru.

Cílová skupina: muži a ženy nad 18 let, kteří rádi vaří a grilují, pravidelní i nárazoví konzumenti piva.

Přihlašovatel: iMi Partner, a.s.


VÁŽENÍ NÁVŠTĚVNÍCI WEBOVÝCH STRÁNEK A3DR,

ASOCIACE A DALŠÍ ORGANIZÁTOŘI SOUTĚŽE SE S VÁMI TĚŠÍ NA SHLEDANOU V DALŠÍM, JIŽ 14. ROČNÍKU HVĚZDY 3D REKLAMY.