Vítězné a nominované práce 14. ročníku Hvězdy 3DR


GALERIE OCENĚNÝCH PRACÍ 14. ROČNÍKU SOUTĚŽE REKLAMNÍCH A DÁRKOVÝCH PŘEDMĚTŮ HVĚZDA 3D REKLAMY

 

Porota složená z reklamních expertů, kreativců i zadavatelů opět anonymně vybrala nápadité a kvalitně provedené předměty s vysokou vnímanou hodnotou. V různých kategoriích uspěli přihlašovatelé bez ohledu na svoji velikost nebo četnost své účasti v soutěži.

Vyhlášení výsledků proběhlo v rámci veletrhu Reklama Polygraf dne 15. května 2014 a ocenění získaly tyto soutěžní práce:

 

ABSOLUTNÍ VÍTĚZ


Teribear

TERIBEAR sada 1 kopie

Jde o dlouhodobý a komplexní projekt pro B2B trh, připravený ve spolupráci s Nadací Terzy Maxové dětem. Speciální design, kvalitní produkt, limitovaná edice a pevně stanovený příspěvek na pomoc znevýhodněným dětem - to jsou klíčové atributy unikátní kolekce, která je určena pro B2B trh a následně i pro širokou veřejnost.

Koupí dárků, na jejichž vývoji se podílel držitel ocenění Objev roku 2008 Grand Czech Design Vladimír Žák, firmy přispívají na pomoc dětem. Předměty z kolekce jsou balené v dárkové krabičce, kterou je možné opatřit logem firmy. Přibalena je také skládanka se zobrazením celé kolekce, uvedením výše příspěvku za jeden dárek a popis činnosti nadace. 

Kolekce za rok 2012 a 2013 vynesly téměř 200 000 Kč na pomoc znevýhodněným dětem a připravuje se již třetí soubor pro rok 2014.

Přihlašovatel: BRAND CONCEPT s.r.o.


INOVACE ROKU


LED svítící deštník

DSCF2320

Velký svítící LED deštník s několika režimy. Potah je vyroben na míru v designu klienta. Celou rukojeť, špičku i nosnou tyč deštníku lze rozsvítit stisknutím tlačítka a dále jím zvolit další režim svícení.

Přihlašovatel: Sprint Trading, s. r. o.


Kategorie REKLAMNÍ PŘEDMĚT 3. MILÉNIA


1. místo:

Zubní kartáček, který připomene, že ho je třeba vyměnit!

 

kartacek 1kartacek 2

V České republice žije odhadem více než 9 000 000 lidí, kteří používají zubní kartáček. Jsou to vlastně všichni, kromě malých dětí a seniorů, kteří už zuby nemají. Stomatologové doporučují měnit zubní kartáček alespoň jednou za tři měsíce. Mnoho lidí to ale nedělá – a to zejména z důvodu, že na výměnu zapomene. Do soutěže tedy přihlašujeme kartáček, se kterým na výměnu nikdo nezapomene. Tento kartáček přináší dvě výhody.

1.            Pro výrobce a prodejce zvýšení obratu

2.            Pro zákazníky vyšší kvalitu ústní hygieny

Navrhujeme dvě varianty.

A: Kartáček je na rukojeti opatřen otočným kroužkem, na kterém jsou natištěna čísla měsíců I – XII. Na rukojeti vedle kroužku je ryska. Při začátku používání si zákazník kroužek natočí tak, aby ryska ukazovala na měsíc, kdy je kartáček třeba vyměnit. Pak už zákazník na výměnu nezapomene.

B: Kartáček má přímo na sobě natištěno, ve kterém období by se měl používat. Tuto variantu doporučujeme prodávat ve formě dárkového balení čtyř kartáčků (a třeba i zubní pasty). Na kartáčcích mohou být postupně nápisy leden – březen, duben – červen, atd, nebo názvy ročních období. Cílem je opět, aby zákazník po uplynutí dané doby kartáček vyměnil. Tato varianta přináší ještě další výhodu výrobci. Výše zmíněné čtyřbalení s pastou se dá prodávat jako vánoční dárek a ten, kdo ho dostane, si od konkurence v následujícím roce již kartáček nekoupí.

Přihlašovatel: Jaroslav Jerhot - atelier DSGN

 

2. místo:

Voodoo antistresový čaj

DSCF2368

Voodoo antistresový čaj je vtipný reklamní předmět určený pro firmy zabývající se zdravým životním stylem,  případně administrativními  pracemi, IT apod. Jednotlivé sáčky čaje představují voodoo panenky, které mají odbourat stres, když vás někdo vyvede z míry. Čaj má tak uklidnit a zlepšit náladu nejen odvarem, ale i obalem.

Přihlašovatel: Patrik Knoblich

 

3. místo:

Límečky

TSuv1

Límečky z papíru jsou vytvořeny pro Gurmán Fest Košice. Měly by sloužit jako vstupenka. Jsou z papíru s použitím vtipného potisku (skvrny od kečupu, hořčice, čokolády). K zapínání jsou použité kovové sponky - pukačky, které by v reálném použití byly nahrazeny plastovými pro lepší rozepínání. Takovýto límeček se stává po skončení festivalu také jakýmsi suvenýrem. Mnoho mladých lidí si z festivalů odnáší a shromažďuje vstupenky (lépe řečeno papírové náramky). Tyto náramky mi vadí a evokují ve mně představu jakéhosi označkovaného holuba, což mě podnítilo k vytvoření límečků, které jsem povýšila na eleganci. Přece každá akce je kulturní událostí.

Přihlašovatel: Simona Blašková

 

Nominace:

Sovičky

sovicky3

Sovičky jsou záložky z papíru, mají jednoduchý tvar. Tato myšlenka záložek mě napadla v čase učení na státnice, protože jsem měla před sebou mnoho knih a učení jsem si potřebovala trochu zpestřit a rozveselit. Myslím, že se mi to těmito záložkami podařilo, protože státnice dopadly úspěšně. :)  Tyto záložky jsem poskytla i dětem z rodiny a jejich učení je dnes už zábavnější.

Přihlašovatel: Simona Blašková


Kategorie HVĚZDNÁ BRÁNA


2. místo: 

Klíč k webu - brožura trochu jinak

DSC 0258

Vypadá jako obyčejná brožurka, ale opak je pravdou! Neobyčejně řešená brožura v přeloženém DL formátu, která po otevření překvapí zabudovaným Klíčem k webu (bezkapacitní USB disk s odkazem na URL). Uvnitř brožury je vytvořen výřez, ve kterém je klíč umístěn. Stačí jej z brožury vyjmout a připojit k počítači - otevře se Vám webová stránka, která je předem nadefinována (v našem případě odkaz na novinky z veletrhu Reklama - Polygraf 2013). Směrujte Vaši komunikaci vícero kanály...

Přihlašovatel: DISKUS, s.r.o., divize IT reklama


Nominace: 

Vánoční dárky ve stylu svařeného vína pro klienty DPD CZ 

DSCF2351

Dárkem jsme chtěli přispět k vánoční pohodě a téma svařeného vína promítli do každé části dárkového setu.

Dárkový vánoční set zahrnoval skleněnou karafu jednoduchého tvaru vkusně zdobenou praktickým silikonovým proužkem. Součástí byl i designově zajímavý stojan na karafu z bambusového dřeva, do kterého byl laserovou technologií zapracován branding společnosti DPD. Set dále obsahoval dvě sklenky z praktického dvojstěnného termického skla, čajovou svíčku, recept a kvalitní francouzské červené víno.

Nedílnou součástí dárku bylo originální novoroční přání, ve kterém se ukrýval tylový pytlíček s kořením na svařené víno. Netradičním grafickým prvkem byly otisky skleniček a typické kapky červeného vína. 

Přihlašovatel: DPD CZ, Direct Parcel Distribution CZ s. r. o.


Kategorie ročníku PRO BONO 3D REKLAMA


1. místo:

TERIBEAR

TERIBEAR kolekce 2013

Jde o dlouhodobý a komplexní projekt pro B2B trh, připravený ve spolupráci s Nadací Terzy Maxové dětem. Speciální design, kvalitní produkt, limitovaná edice a pevně stanovený příspěvek na pomoc znevýhodněným dětem - to jsou klíčové atributy unikátní kolekce, která je určena pro B2B trh a následně i pro širokou veřejnost.

Koupí dárků, na jejichž vývoji se podílel držitel ocenění Objev roku 2008 Grand Czech Design Vladimír Žák, firmy přispívají na pomoc dětem. Předměty z kolekce jsou balené v dárkové krabičce, kterou je možné opatřit logem firmy. Přibalena je také skládanka se zobrazením celé kolekce, uvedením výše příspěvku za jeden dárek a popis činnosti nadace. 

Kolekce za rok 2012 a 2013 vynesly téměř 200 000 Kč na pomoc znevýhodněným dětem a připravuje se již třetí soubor pro rok 2014.

Přihlašovatel: BRAND CONCEPT s.r.o.


2. místo:

Anděl s/z duší

Starling 2

Drobný dárek pro partnery projektu Advent plný andělů 2013 Čert z/s duší. Značka RESPIRO se loni v listopadu stala partnerem osmého ročníku akce Advent plný andělů, jehož cílem je propagace a podpora 28 neziskových organizací ostravského regionu, stejně tak jako probouzení filantropického potenciálu a dobrovolného dárcovství. Jako poděkování partnerům akce byly vyrobeny z upcyclovaných duší kol figurky andělů. Pro označení početného týmu organizátorů byly naopak navrženy figurky čertíků, které anděly k činnosti stále provokují. Celkem 200 figurek, které byly organizátorům věnovány, měly motivovat a připomínat, co vše je možné s/z duší dokázat. Figurky byly symbolem celé akce. Dostali je také všichni partneři. Výrobky se na samotné akci prodávaly a výtěžek byl věnován na dobročinné účely.

Přihlašovatel: Respiro Upcycled Alchemy s.r.o.


3. místo: 

Lupa s logem Asociace NNO v ČR

DSCF2358

Lupa byla rozdávána na oslavě 10. výročí založení Asociace NNO v ČR, která se konala 14. října 2013 na Magistrátu na Mariánském náměstí v Praze.

Přihlašovatel: Asociace NNO v ČR


Nominace:

TERIBEAR - unikátní kolekce dárků

a-2481 01

V České republice je TERIBEAR doposud ojedinělým projektem typu cause related marketingu. Stejně jako v předešlých letech bude TERIBEAR i v budoucnosti kontinuálně cíleně podporovat náhradní rodinnou péči a profesionalizaci pěstounských rodin, což je primárním cílem projektu od počátku jeho vzniku. Jméno TERIBEAR pak vzniklo hravou kombinací dvou jmen teddy bear (anglický název pro plyšového medvídka) a Tereza, podle patronky nadace. TERIBEAR je ale také kultovní projekt oblíbený nejen veřejností, ale i médii. Jedním z cílů projektu je inovativním způsobem podpořit dobrou věc. Speciální design, kvalitní produkt, limitovaná edice, pevně stanovený příspěvek na pomoc znevýhodněným dětem – to jsou klíčové atributy unikátních produktů TERIBEAR.

Přihlašovatel: PRESCO GROUP, a.s.


VOLNÁ KATEGORIE


1. místo: 

GO GREEN: Sada vánočních dárků s uplatněním CSR

dhl-1

Společnost DHL Freight si jako přední evropský poskytovatel silniční nákladní přepravy a logistických služeb klade cíl směřující ke snižování emisí CO2 při veškerých svých činnostech. Zadání k sadě dárků pro obchodní klienty k Vánocům proto znělo: zanechat při výrobě co nejmenší CO2 stopu. Zároveň měla být patrná souvislost s předmětem podnikání, stejně jako s uplatňováním principů společenské odpovědnosti. Dalším přáním bylo vytvořit “něco k vínu”, kterým společnost tradičně obdarovává své partnery. A tak vznikla prkénka na sýr z roztavených lahví na víno. Dále pak vznikla sada “dopravních prostředků” ze znovu využitého textilu, přívěsek ve tvaru kamionu z DPS a další drobnosti, které celou sérii s upcyclovanou tématikou doplnily.

“GO GREEN” a možná také “Go for win”, proto sadu hlásíme do soutěže.

Přihlašovatel: Respiro Upcycled Alchemy s.r.o.


1. místo: 

Up-cycled Machine RESPIRO: hodiny jako vánoční dárek 2013 pro klienty značky RESPIRO

RESPIRO

Hodiny pro klienty značky RESPIRO s ručně vyrobenou taškou z obalu ze starých  gramofonových desek byly navrženy jako vánoční dárek, který měl ztělesňovat vše, co je pro tým této společnosti a směr upcycling typické: materiál, nápad a design. Tento up-cycled stroj měří nejen čas, ale i trvale připomíná, že se dají stále nacházet nové marketingové předměty a jejich příběhy, které lze vtipně propojovat a vyrobit. Ve stejném designu společnost RESPIRO rozesílala také PF 2014.

Tento předmět hlásíme do soutěže, protože je to naše srdeční a navíc “perpetum mobile” záležitost.

Přihlašovatel: Respiro Upcycled Alchemy s.r.o.


2. místo: 

PF karta REDA se škrabkou na dálniční známku VIGNETTE

PF 2014 REDA

PF karta byla rozesílána vybraným zákazníkům a obchodním partnerům společnosti REDA v prosinci minulého roku jako poděkování za uplynulou spolupráci a s přáním krásných Vánoc a šťastné cesty rokem 2014. Myšlenka cesty byla podpořena škrabkou na dálniční známku VIGNETTE, která byla součástí PF karty. Funkčnost karty si mohl každý vyzkoušet ihned a odstranit z PF karty "dálniční známku" v designu REDA, kterou byla karta opatřená.

Škrabka VIGNETTE účinně a rychle odstraní neplatnou dálniční známku z okna automobilu včetně lepidla, které lze jednoduše očistit pomocí přiloženého vlhčeného ubrousku.

Škrabka zůstala obdarovaným jako dárek, který mohou využívat celý rok nejen při odstranění prázdninových nebo celoročních známek, ale také jako pomocníka proti námraze či zamlženým oknům a zpětným zrcátkům. Díky potisku budou vždy vědět, od koho ji dostali.

Přihlašovatel: REDA a.s.


2. místo: 

Vánoční balíček Y soft - tradiční české Vánoce

DSCF2348

Vánoční dárek pro klienta s mezinárodní působností, kdy klient chtěl představit české tradice a zvyky vánočních svátků svým partnerům. Obsahem balíčku bylo CD s českou mší vánoční, plovoucí svíčky se skořicovou vůní, mosazný zvoneček, vánoční perníček a brožurka s popisem tradičních vánočních zvyků v češtině a angličtině.

Přihlašovatel: iMi Partner, a. s.


Nominace: 

We Run Prague 31.8.2013 – Photopoint

Photopoint 5

Loni v srpnu jsme společně s Nike uspořádali nejosobnější běh v historii – We Run Prague. Všech deset tisíc účastníků mělo na sobě speciální závodní trička se svým osobním mottem, které si zvolili při registraci. Zároveň jsme je vybavili chytrým čipem, který zaznamenával jejich výkon a další údaje. V cíli závodu jsme instalovali unikátní obří panel, tzv. Photopoint, který data dokázal z čipu automaticky načíst a zobrazit. Když běžec vstoupil na stupínek Photopointu, na gigantickém displeji se objevilo jeho konkrétní motto, jméno a také zaběhnutý čas. Každý běžec si tak odnesl individualizovaný zážitek a mohl pořídit originální fotku.

Photopoint byl jen jedním z řady personifikovaných zážitků, které běžci spojení s We Run Prague během celoroční kampaně získali. Jejich osobní motta se prolínala celou komunikací napříč všemi typy médií. Veškerý vzniklý materiál jsme navíc sdružili pod hashtag #werunprague a publikovali v digitálních médiích a na sociálních sítích.

We Run Prague se tak stal nejen nejpersonalizovanějším během, ale i tou nejosobnější reklamní kampaní.

Přihlašovatel: Revolta s.r.o.


Kategorie REKLAMNÍ GASTRONOMIE

 

1. místo:

Koniny

DSCF2343

Self promotion značky Vanilla Season před grilovací sezonou. Výrobky značky Vanilla Season přinášejí inspiraci při vaření, dávají radost ze stolování a přinášejí potěšení z relaxace. Dárková krabice „Koniny“ obsahuje teploměr Yuzava, pomocí něhož  zjistíte, zda je maso správně propečené, chňapku Otago s teflonovým povrchem, která je vhodná díky umístění palce pro leváky i praváky a kuchařku s recepty pro letní grilování.

Přihlašovatel: iMi Partner, a. s.


2. místo:

Hrnec Kozel

DSCF2329

Pro Plzeňský Prazdroj jsme zajišťovali výrobu hrnce na guláš pro spotřebitelskou soutěž.

Přihlašovatel: Yashica s.r.o.


3. místo:

Sítko a držák na čaj - Unilever

sitko-labute-caj-unilever

Jak čajová sítka na sypaný čaj ve tvaru labutě, kdy tento tvar skvěle umožňuje zachycení čajového sítka za okraj hrnku či skleničky, tak držáky na čajové sáčky ve tvaru šneků jsou jasnou ukázkou propojení neotřelého designu a funkčnosti. Díky držákům již nikdy nemusíte sáčky lovit v čaji. Čajová sítka i držáky na čajové sáčky byly navíc vyrobeny v různých barvách.

Rozměr sítka je 16 × 5 cm. Velikost držáku ve tvaru šneka je 3 cm. Sítko i držák jsou ze silikonu a produkty mají certifikaci pro styk s potravinami.

Společnost UNILEVER ČR použila čajová sítka a držáky na čajové sáčky jako dárek zákazníkům při nákupu zboží.

Přihlašovatel: SPEED PRESS Plus a.s. - Reklamní a dárkové předměty


Nominace:


Žárovka Moris

Moris orez 1

Reklamní dárek určený obchodním partnerům. Nenápadný nápis na dárkovém obalu „MORIS MAKE YOU VISIBLE“ úzce souvisí s dárkem uvnitř, kde je skleněná žárovka naplněná zářící tekutinou – slivovice zlatá Rudolf Jelínek.

Symbol žárovky podporuje claim „MORIS MAKE YOU VISIBLE“, tedy společnost Moris design, která pro své klienty vyrábí a dodává prostředky na podporu prodeje.

Přihlašovatel: MORIS design, s. r. o.


Pohotovostní vinný soudek - Vždy připraven!

DSC02518

Vyrážíte s přáteli na výlet nebo hledáte originální a neformální dárek pro firemního partnera či kamaráda? Pohotovostní, takřka bezedný soudek s pěti litry lahodného, koštováním ověřeného vína udrží hladinku i na delší túře. Součástí nastavitelných popruhů je uchycení pro pohotovostní nerezovou skleničku, kterou jednoduše na cestách smontujete i demontujete. Ideální dárek pro milovníky vína. Design soudků je nabízen s motivem vína nebo dřevěného soudku ve variantě 3 nebo 5 litrů. Na výběr jsou zahraniční i moravská vína. Chardonnay, Merlot, Veltlínské zelené, Modrý Portugal, Muškát…Nerezový vinný pohár je možné olaserovat logem firmy nebo jménem obdarovaného.

Přihlašovatel: Dobrý dárek s.r.o.

 

Bylinková sada Hartmann domácí lékárnička

DL sada1

Sada „Domácí lékárnička“ byla vytvořena pro společnost Hartmann-Rico, která ji použila jako vánoční dárek pro vlastní zaměstnance. Sada byla složená z meducínky, sušených bylinek a bylinkového polštářku pro dobrý spánek. Tyto dárky byly zabaleny do originální plechové krabice na lékárničku, která právě přicházela na maloobchodní trh.

Etikety pro všechny dárky vycházely z celkového motivu plechové lékárničky, celá sada tak působila velmi jednotným a uceleným dojmem nejen svým složením ale i použitým grafickým motivem. Lékárnička byla vystlaná dřevitou vlnou. Přes lékárničku byl natažen papírový rukáv, který bránil otevření a zároveň sloužil jako přání do nového roku.

Přihlašovatel: BRAND CONCEPT s.r.o.


Skládací svačinový box – Vodafone

box-vodafone

Skládací silikonový svačinový box je kombinací vysoké míry užitné hodnoty a originálního designu. Má dvě praktické části na oddělení potravin. Součástí víka je i příbor vidlička a lžíce v jednom. Předmět samotný je skládací a nezabere mnoho místa, na rozdíl od klasických plastových svačinových boxů. Jídlo si navíc můžete ohřát v mikrovlnné troubě přímo v boxu. Po použití lze umýt v myčce. Výrobek je ze silikonu a polypropylenu a je certifikovaný pro styk s potravinami.

Společnost Vodafone Czech Republic využila svačinový box jako dárek pro své zákazníky.

Přihlašovatel: SPEED PRESS Plus a.s. - Reklamní a dárkové předměty


Vánoční perníčky

PC170812

Krabička vyrobená z perníku byla inspirovaná logem společnosti Amden. Vrchní odnímatelná část představuje samotné logo, jsou na něm vyobrazena barevná zvířata, součástí je i specifické šedé pozadí. Jelikož se jednalo o vánoční dárek, byl na vrchní část aplikován motiv hvězdy, který zároveň slouží jako vhled do krabičky. Po obvodu jsou vyobrazena zvířata spolu s názvem agentury Amden. Uvnitř krabičky jsou pak jednotlivá perníková zvířátka v barevných variantách podle oddělení. Perníková krabička je zabalena do celofánu.

Přihlašovatel: Amden s.r.o.


Kategorie MANAŽERSKÝ DÁREK DO 5000 KČ


1.místo:

Opasek z pravé hovězí usně v logem OSTRAVA!!! 

Pasek Ostrava 3

Společenský opasek z pravé hovězí usně je opatřen vyraženým logem OSTRAVA!!! na pruhu usně ve středu kovové spony. Na vnitřní straně pásku je taktéž logo OSTRAVA!!! ve stříbrné barvě.

Součástí opasku je přívěsek na klíče z pravé hovězí usně s kovovým kroužkem a řetízkem. Na přívěsku jsou vyraženy tři vykřičníky.

Set opasku a přívěsku na klíče baleného v černé dárkové krabičce opatřené logem OSTRAVA!!! ve stříbrné barvě slouží jako manažerský dárek pro obchodní partnery města Ostrava.

Přihlašovatel: REDA a.s.


3. místo:

Abela - snídaňový stolek

DSCF2325

Lenošení v posteli je oblíbenou zábavou mnoha lidí. Tyto příjemné chvíle a skvělou snídani vám pomůže vychutnat bambusový stolek do postele ze značkové kolekce Vanilla Season. Baleno v dárkové krabici. Značka Vanilla Season přináší svými výrobky inspiraci při vaření, dává radost ze stolování a potěšení z relaxace.

Přihlašovatel: iMi Partner, a. s.


Nominace:

Krvavý rok

206 2

Dárková sada věnovaná Josefu Váchalovi - grafikovi, řezbáři, tiskaři, spisovateli a malíři působícímu v našem městě Litomyšli v období první republiky, sada je orientována na jeho stěžejní dílo Krvavý román.

Přihlašovatel: H.R.G. spol. s r.o.


Kategorie REKLAMNÍ A DÁRKOVÉ PŘEDMĚTY PRO SPORT, HOBBY A VOLNÝ ČAS


1. místo:

LED svítící deštník

DSCF2320

Velký svítící LED deštník s několika režimy. Potah je vyroben na míru v designu klienta. Celou rukojeť, špičku i nosnou tyč deštníku lze rozsvítit stisknutím tlačítka a dále jím zvolit další režim svícení.

Přihlašovatel: Sprint Trading, s. r. o.


2. místo:

Hra Fotbálek - Pojďme jim to natřít

DSCF2305

V reklamním produktu měl být sklouben vztah firem BARVY A LAKY TELURIA, s.r.o. a BARVY A LAKY HOSTIVAŘ, a.s. (dále jen BAL) k podpoře sportu a zvláště ke sponzoringu fotbalového klubu  Bohemians Praha 1905. Tato skutečnost je deklarována logem produktové řady interiérových malířských nátěrů REMAL, které mají fotbalisté na dresech.

Klient upřednostňoval nestandardní provedení reklamního předmětu s důrazem na reprezentativnost, souvislost s fotbalem a možnost opakovaného použití. Reklamní produkt byl určen pro distributory a klienty BAL v České republice.

Samotný reklamní předmět je tvořený stolní hrou Fotbálek, ve které byli hráči věrně namalováni v barvách dresu sponzorovaného klubu Bohemians Praha 1905 s logem REMAL proti nespecifikovanému soupeři.

Na samotné hrací ploše je samolepkou zvýrazněna přítomnost a název produktové řady REMAL. Celá takto upravená hra je vložená do přebalu a zafóliovaná. Přebal má poukázat  na tradici klubu s hlavní postavou hráče Antonína Panenky. Headline „Pojďme jim to natřít“ … koresponduje přeneseně s produkty zadavatele. Druhá strana přebalu informuje o kompletní řadě produktů firmy BAL a jejich komplexnosti. Přebal zároveň plní praktickou úlohu ochranného obalu hry. Všechno je zataveno ve fólii.

Přihlašovatel: Mibona, s.r.o.


3. místo:

Letní sada DPD

DSCF2308

Společnost Direct Parcel Distribution CZ se pro udržení loajality svých klientů rozhodla darovat užitečnou letní sadu s originálním sloganem. Agentura navrhla sadu složenou z balzámu na rty, opalovacího krému, klobouku proti sluníčku a vodotěsného obalu na doklady, a to vše potištěné brandem společnosti a dvojsmyslným sloganem „S námi se nespálíte.“

Přihlašovatel: originální s.r.o.


3. místo:

Domeček Puzzle

DSCF2313

Domeček puzzle pro Raiffeisen stavební spořitelnu - dárek pro děti, které se zabaví skládáním a pak mohou domeček používat jako pokladničku a spořit. Grafika vycházela z televizní reklamy.

Přihlašovatel: iMi Partner, a. s.


Nominace:

Skládací svačinový box – Vodafone

box-vodafone

Skládací silikonový svačinový box je kombinací vysoké míry užitné hodnoty a originálního designu. Má dvě praktické části na oddělení potravin. Součástí víka je i příbor vidlička a lžíce v jednom. Předmět samotný je skládací a nezabere mnoho místa, na rozdíl od klasických plastových svačinových boxů. Jídlo si navíc můžete ohřát v mikrovlnné troubě přímo v boxu. Po použití lze umýt v myčce. Výrobek je ze silikonu a polypropylenu a je certifikovaný pro styk s potravinami.

Společnost Vodafone Czech Republic využila svačinový box jako dárek pro své zákazníky.

Přihlašovatel: SPEED PRESS Plus a.s. - Reklamní a dárkové předměty


Penula - cyklistická bunda

bunda kopie

Cyklistická bunda PENULA ze značkové řady Schwarzwolf outdoor je voděodolná, lehká, reflexní větrovka s odnímatelnými rukávy a horní reflexní částí zad na zipy a magnety. Na zádech je pro komfortní odvětrávání síťovina. V případě potřeby bundu pohodlně složíte do kapsy na zádech. Kapsa je s reflexním pruhem a oboustranným zipem.

Přihlašovatel: iMi Partner, a. s.


Kšiltovka na zakázku

DSCF2280

V designu kšiltovky se využily všechny prvky loga klienta.

Přihlašovatel: iMi Partner, a. s.


Bandana Actimel

Actimel 1

Zadání od klienta znělo: vymyslet placatý příbal do multipacku, který bude mít vysokou vnímanou hodnotu. Motivace k opakovanému nákupu. Vymyšlena byla bandana v několika různých designech, které barevně korespondují s logem Actimel.

Přihlašovatel: iMi Partner, a. s.


Kategorie REKLAMNÍ DÁREK PŘIBALENÝ KE ZBOŽÍ


1. místo:

Sítko a držák na čaj - Unilever

sitko-labute-caj-unilever

Jak čajová sítka na sypaný čaj ve tvaru labutě, kdy tento tvar skvěle umožňuje zachycení čajového sítka za okraj hrnku či skleničky, tak držáky na čajové sáčky ve tvaru šneků, jsou jasnou ukázkou propojení neotřelého designu a funkčnosti. Díky držákům již nikdy nemusíte sáčky lovit v čaji. Čajová sítka i držáky na čajové sáčky byly navíc vyrobeny v různých barvách.

Rozměr sítka je 16 × 5 cm. Velikost držáku ve tvaru šneka je 3 cm. Sítko i držák jsou ze silikonu a produkty mají certifikaci pro styk s potravinami.

Společnost UNILEVER ČR použila čajová sítka a držáky na čajové sáčky jako dárek zákazníkům při nákupu zboží.

Přihlašovatel: SPEED PRESS Plus a.s. - Reklamní a dárkové předměty


2. místo:

Krabička na balení kávy - Tchibo

krabicka-tchibo3

Jednalo se o plechovou krabičku s víčkem, víčko air tight (dvojité), o rozměru 10,5 × 10,5 × 16,5 cm, potištěnou CMYK potiskem dokola v korespondující papírové krabičce. Potisk byl mix tří designů a na plechové krabičce byl součástí potisku dvojitý emboss označení kávy a na kovovém víčku ražba loga. Jak plechová krabička, tak papírová, ve které byla plechová, naprosto korespondovaly s designem kávy. Volba plechové krabičky byla navíc chytrá i z toho hlediska, že právě takové krabičky jsou lidmi dlouhodobě dále užívány, a to nejen na kávu. Jejich užitnost je tak nejen praktická, ale i dlouhodobá.

Plechovky Privat Kaffee byly rozdávány jako dárek k nákupu dvou balení kávy Privat Kaffee v obchodech Tchibo Shops pro podporu prodeje.

Přihlašovatel: SPEED PRESS Plus a.s. - Reklamní a dárkové předměty


3. místo:

Super LED Marťahodinky

Martahodinky

Super LED Marťahodinky s dotykovým displejem reagují pouze na doteky. Stačí se dotknout uprostřed hodinek a hned se rozsvítí aktuální čas. Jak ve dne, tak i v noci. Marťanský čas s Marťahodinkami.

Přihlašovatel: iMi Partner, a. s.


Nominace:

Bndana Actimel

Actimel 1

Zadání od klienta znělo vymyslet placatý příbal do multipacku, který bude mít vysokou vnímanou hodnotu. Motivace k opakovanému nákupu. Vymyšlena byla bandana v několika různých designech, které barevně korespondují s logem Actimel.

Přihlašovatel: iMi Partner, a. s.



Kategorie REKLAMNÍ NEBO DÁRKOVÝ OBAL


Partner kategorie:

logo-originalni-new


2. místo:

Obal Hartmann domácí lékárnička

DSCF2288

Pro plechovou dózu, která slouží jako obal na domácí lékárničky, byl vybrán retro motiv z archivu Hartmann Rico. Tento motiv byl upraven pro aktuální použíti.

Pro konečnou povrchovou úpravu plechovky byl zvolen krakelovací lak, který vytváří "popraskaný" efekt, jež se lépe hodí pro tento retro motiv oproti standardním lesklým nebo matným lakům. Povrch plechovky tak působí jednotně s motivem potisku.

Přihlašovatel: BRAND CONCEPT s.r.o.


3. místo:

Vánoční multipack

DSCF2299

Vánoční multipack Bernard se v minulém roce těšil nebývalému zájmu v řadách spotřebitelů i odborné veřejnosti. Multipack s vánočními motivy zaujal i svými čtyřmi svíčkami - patentními lahvemi svátečního ležáku Bernard, které díky umístění v rozích multipacku vytvářely nejen adventní věnec, ale pokud se jednotlivé multipacky vyskládaly vedle sebe, krásně na sebe navazovaly a ještě více zaujaly. Vizuál tak dokonale nastiňuje obsah balení a zároveň lahodí oku spotřebitele.

Přihlašovatel: Rodinný pivovar Bernard a.s.


Nominace:

Dárkový box QUOSTYL

Krabice

Dárkový box byl navržen a vyroben na podporu nově vznikající značky českého funkčního prádla QUOSTYL, o který rozšířila v roce 2012 společnost Quo spektrum svých služeb. Hlavní využití box získal při vytváření setů pro významné klienty společnosti. Jeho funkci v rámci marketingové koncepce je zaujmout zákazníka a zajistit tak zvýšení prodeje produktu, který dosahuje nadstandardních vlastností. Vedle propagace vlastního produktu má pak box klienty upozornit na další službu, a tou je zakázková výroba dárkových obalů na míru podle přání a designu klienta.

Přihlašovatel: Quo, s. r. o.


Krabička na balení kávy Tchibo

krabicka-tchibo

Jednalo se o plechovou krabičku s víčkem, víčko air tight (dvojité), o rozměru 10,5 × 10,5 × 16,5 cm, potištěnou CMYK potiskem dokola v korespondující papírové krabičce. Potisk byl mix tří designů a na plechové krabičce byl součástí potisku dvojitý emboss označení kávy a na kovovém víčku ražba loga. Jak plechová krabička, tak papírová, ve které byla plechová, naprosto korespondovaly s designem kávy. Volba plechové krabičky byla navíc chytrá i z toho hlediska, že právě takové krabičky jsou lidmi dlouhodobě dále užívány, a to nejen na kávu. Jejich užitnost je tak nejen praktická, ale i dlouhodobá.

Plechovky Privat Kaffee byly rozdávány jako dárek k nákupu dvou balení kávy Privat Kaffee v obchodech Tchibo Shops pro podporu prodeje.

Přihlašovatel: SPEED PRESS Plus a.s. - Reklamní a dárkové předměty


On pack Teekanne

DSCF2293

Návrh, výroba a realizace balení dárkových kazet s čaji a hrníčkem Teekanne.

Přihlašovatel: Yashica s.r.o.


Kategorie REKLAMNÍ KALENDÁŘ ČI DIÁŘ


1. místo:

Krvavý rok 2014

206 2

Dárková sada věnovaná Josefu Váchalovi - grafikovi, řezbáři, tiskaři, spisovateli a malíři působícímu v našem městě Litomyšli v období první republiky, sada je orientována na jeho stěžejní dílo Krvavý román.

Přihlašovatel: H.R.G. spol. s r.o.


2. místo:

Zelený diář: green design diář s přebalem z desek plošných spojů

u-sluno-2

Společnost U&SLUNO je předním českým implementátorem softwarových řešení pro retail, logistiku a další odvětví. Zároveň je typickým představitelem tzv. IT společnosti. Výzvou pro naši práci bylo nalézt spojení mezi znovu využitím materiálů, které se v tomto odvětví používají, a jasnými funkcemi reklamního předmětu, které klient očekával. Kromě standardních funkcí měl předmět vypovídat o oblasti podnikání, měl působit na úrovni, být designový a zároveň naprosto originální. Diář s přebalem z desek plošných spojů byl zákazníky i managementem firmy hodnocen jako ideální, vypovídající o oboru i společenské odpovědnosti. Do soutěže zelený diář hlásíme, protože nás zajímá, zda spojení podobně bude vnímat a hodnotit rovněž odborná veřejnost.

Přihlašovatel: Respiro Upcycled Alchemy s.r.o.


Nominace:

Alcom Alval breaks into movies

Alien

Kalendář pro firmu Alcom Alval vznikl jakou součást kampaně Alcom Alval ve filmu. Tato kampaň obsahuje: Image video, PF 2014 a kalendář na rok 2014. V celé kampani jsou hlavními aktéry zaměstnanci firmy a chlupaté ponožkové loutky, které vznikly pro účel kampaně. Jednotlivé měsíce kalendáře představují filmové plakáty na parodie filmů (Forrest Gump, Pulp Ficton, Rocky, Kmotr, Indiana Jones atd.). Celý kalendář je laděn do firemních barev. V oblasti kalendária je perforace. Po odtržení vznikne samostatný filmový plakát. Kalendář byl zaslán zákazníkům v originální, na míru dělané červené kartonové krabici. Pro pochopení celé kampaně je dobré zhlédnout přiložená videa. 

Přihlašovatel: ER Media Libor Erlebach


Kategorie REKLAMNÍ TAŠKA


1. místo:

Kolekce Air od Lexon Design

Taška AIR černá

Lexon Design představuje odlehčenou kolekci tašek AIR z materiálu TYVEK. Jedná se ucelenou řadu designových zavazadel, která působí papírovým dojmem. Jejich stálost je však dlouhá. Materiál Tyvek je kombinací textilie a tkaniny a je velmi odolný. Po čase používání měkne a získává elegantní vzhled. Kolekci jsme realizovali pro oficiální fanshop HC Bílí Tygři Liberec.

Oceněno REDDOT DESIGN AWARDS jako BEST OF THE BEST.

Přihlašovatel: ABA, s.r.o.


Kategorie REKLAMNÍ TEXTIL


Partner kategorie:

SpeedPress-logo-01a sRGB


1. místo:

PENULA - cyklistická bunda

bunda kopie

Cyklistická bunda PENULA ze značkové řady Schwarzwolf outdoor je voděodolná, lehká, reflexní větrovka s odnímatelnými rukávy a horní reflexní částí zad na zipy a magnety. Na zádech je pro komfortní odvětrávání síťovina. V případě potřeby bundu pohodlně složíte do kapsy na zádech. Kapsa je s reflexním pruhem a oboustranným zipem.

Přihlašovatel: iMi Partner, a. s.


2. místo:

Kšiltovka na zakázku

DSCF2280

V designu kšiltovky se využily všechny prvky loga klienta.

Přihlašovatel: iMi Partner, a. s.


3. místo:

"Pivní" kšandy

Fenix 2

Internetová soutěž Milion Star Hotel byla vypsána Plzeňským Prazdrojem, kdy se soutěžící zaregistroval na webu www.millionstarhotel.cz a zadal libovolný počet kódů z kupónů, které získal při koupi piva Fénix ve vybraných hospodách, barech či restauracích. Následně mohl soutěžící vyhrát mimo jiné ponožky nebo kšandy.

Originální unisexové kšandy o šířce 4,5 cm s retro kovovými úchyty byly vyrobeny v zářivě oranžové barvě s černým logem FÉNIX a textem „Probuď v sobě Fénixe“. Kšandy byly baleny v PE sáčku s kartónovou výztuží.

Přihlašovatel: REDA a.s.


Nominace:


Hokejový dres Radegast

Radegast orez

Design pro Plzeňský Prazdroj.

Přihlašovatel: Yashica s.r.o.

 

Bandana Actimel

Actimel 1

Zadání od klienta znělo vymyslet placatý příbal do multipacku, který bude mít vysokou vnímanou hodnotu. Motivace k opakovanému nákupu. Vymyšlena byla bandana v několika různých designech, které barevně korespondují s logem Actimel.

Přihlašovatel: iMi Partner, a. s.


Kategorie REKLAMNÍ KANCELÁŘSKÉ POTŘEBY


1. místo:

Krvavý rok 2014

206 4

Dárková sada věnovaná Josefu Váchalovi - grafikovi, řezbáři, tiskaři, spisovateli a malíři působícímu v našem městě Litomyšli v období první republiky, sada je orientována na jeho stěžejní dílo Krvavý román.

Přihlašovatel: H.R.G. spol. s r.o.


2. místo:

Kancelářská sada BURO od Lexon Design

Buro orez

Kancelářský stolní set složený ze sedmi kusů obsahuje kalkulačku, lepičku, USB HUB, sešívačku, děrovačku, kalendář a lupu. Jedná se o dárek realizovaný pro Seznam.

Oceněno REDDOT DESIGN AWARDS

Přihlašovatel: ABA, s.r.o.


3. místo:

USB FLASH disk ve tvaru lokomotivy

USB FLASH DISK lokomotiva

USB FLASH disk byl vyroben pro společnost Českomoravská železniční opravna s.r.o. Přerov jako věrná kopie lokomotivy 363 se všemi detaily. Společnost ČMŽO je zaměřena na provádění údržby a oprav lokomotiv a kolejových vozidel.

Na USB FLASH disk o velikosti 16 GB si obchodní zástupci společnosti mohou nahrát prezentaci společnosti a využít ji tak při schůzkách se svými stávajícími a novými klienty jako velmi praktický a zároveň hodnotný reklamní předmět.

Přihlašovatel: REDA a.s.


Kategorie 3DR HI-TECH


1. místo:

Zelený diář: green design diář s přebalem z desek plošných spojů

u-sluno-2

Společnost U&SLUNO je předním českým implementátorem softwarových řešení pro retail, logistiku a další odvětví. Zároveň je typickým představitelem tzv. IT společnosti. Výzvou pro naši práci bylo nalézt spojení mezi znovu využitím materiálů, které se v tomto odvětví používají a jasnými funkcemi reklamního předmětu, které klient očekával. Kromě standardních funkcí měl předmět vypovídat o oblasti podnikání, měl působit na úrovni, být designový a zároveň naprosto originální. Diář s přebalem z desek plošných spojů byl zákazníky i managementem firmy hodnocen jako ideální, vypovídající o oboru i společenské odpovědnosti. Do soutěže zelený diář hlásíme, protože nás zajímá, zda spojení podobně bude vnímat a hodnotit rovněž odborná veřejnost.

Přihlašovatel: Respiro Upcycled Alchemy s.r.o.


2. místo:

Budík Flip od Lexon Design

Lexon orez 1

Když jsme poprvé viděli budík Flip, napadlo nás okamžitě přirovnání: jednoduše geniální. Pokud chcete v noci rozsvítit displej, stačí na budík pouze položit ruku. Pokud chcete odložit buzení, stačí opět na budík pouze položit ruku. Pokud chcete buzení vypnout, budík otočíte a je to. S otočením se vám překlopí i čas na displeji. Je to mile jednoduché, stejně tak jako vstávání s tímto budíkem.

Přihlašovatel: ABA, s.r.o.


3. místo:

Pohotovostní vinný soudek - Vždy připraven!

DSC02511

Vyrážíte s přáteli na výlet nebo hledáte originální a neformální dárek pro firemního partnera či kamaráda? Pohotovostní, takřka bezedný soudek s pěti litry lahodného, koštováním ověřeného vína udrží hladinku i na delší túře. Součástí nastavitelných popruhů je uchycení pro pohotovostní nerezovou skleničku, kterou jednoduše na cestách smontujete i demontujete. Ideální dárek pro milovníky vína. Design soudků je nabízen s motivem vína nebo dřevěného soudku ve variantě 3 nebo 5 litrů. Na výběr jsou zahraniční i moravská vína. Chardonnay, Merlot, Veltlínské zelené, Modrý Portugal, Muškát…Nerezový vinný pohár je možné olaserovat logem firmy nebo jménem obdarovaného.

Přihlašovatel: Dobrý dárek s.r.o.


Nominace:

Reklamní modul pro Audi

P1171288

Prosklený modul o rozměrech 6 m x 2,4 m x 2,8 m je umístěn ve ski areálu Hromovka ve Špindlerově Mlýně. Toto řešení je unikátní svým zpracováním i vlastnostmi. Do modulu bylo instalováno vnitřní obložení, podhledy s osvětlením, teplomety proti zamrzání a mlžení skel. Součástí vybavení je červený koberec, který dodává prostoru patřičnou eleganci. Na sklech modulu byly instalovány polepy s logem a názvem společnosti Audi.

Do modulu byl zaparkován vůz, který byl po měsíci vyměněn za jiný typ. Výhodou modulového řešení je totiž možnost jeho zpřístupnění a opětovného uzavření. Pro případ potřeby je možné do modulu vstoupit skleněnými dveřmi.

Přihlašovatel: Amden s.r.o.


Plazma diplej Excelent

Excelent orez

Velmi neobvyklý barový plazma displej s vloženou lahví.

Přihlašovatel: Sprint Trading, s. r. o.


Kategorie APLIKACE MOTIVU NA 3DR


1. místo:

Aweld up-cycled hodiny

aweld-1

Značku Aweld zastupuje na evropském trhu společnost AXEL GROUP, působící jako výrobce a distributor svařovací techniky a brusných materiálů. Pro ně jsme navrhli a vyrobili reklamní předmět, ze kterého je na první pohled naprosto patrné, o jaký předmět podnikání se jedná. V jednoduchosti je krása a hodiny z brusného kotouče Aweld nabízejí vtipné řešení reklamy a povyšují tento nástroj na zajímavý doplněk interiériu. Doufáme, že zabrousí ve své kategorii až na dřeň a do finále.

Přihlašovatel: Respiro Upcycled Alchemy s.r.o.


2. místo:

Bylinková sada Hartmann domácí lékárnička

DL SADA1

Sada „Domácí lékárnička“ byla vytvořena pro společnost Hartmann-Rico, která ji použila jako vánoční dárek pro vlastní zaměstnance. Sada byla složená z meducínky, sušených bylinek a bylinkového polštářku pro dobrý spánek. Tyto dárky byly zabaleny do originální plechové krabice na lékárničku, která právě přicházela na maloobchodní trh.

Etikety pro všechny dárky vycházely z celkového motivu plechové lékárničky, celá sada tak působila velmi jednotným a uceleným dojme nejen svým složením ale i použitým grafickým motivem. Lékárnička byla vystlaná dřevitou vlnou. Přes lékárničku byl natažen papírový rukáv, který bránil otevření a zároveň sloužil jako přání do nového roku.

Přihlašovatel: BRAND CONCEPT s.r.o.


3. místo:

Těžítko Orgonit

Orgonit

Pro strojírenskou skupinu Vítkovice Machinery Group, která je jedním z největších podniků a zaměstnavatelů v Moravskoslezském kraji, je ekologie jednou z klíčových priorit v marketingové komunikaci. Reprezantativní dárek pro obchodní partnery v sobě kromě příběhu tradiční ocelářské výroby měl mít další dvě dimenze: ekologii a péči o zdraví. Vše propojit s upcyclingem bylo sice výzvou, ale současně komplikovaným úkolem. Řešení bylo nakonec nalezeno díky směsi pryskyřice a křišťálu, tzv.orgonitu, který mj. funguje jako čistička elektromagnetického smogu. Orgonitové těžítko realizované z ocelových špon z výroby podniku v sobě spojuje příběh Vítkovic s ekologií a pozitivními účinky na zdraví a náladu. Přihlásit tento ”oříšek” do soutěže jsme opravdu museli a uvidíme, jak se vše v kategorii Aplikace motivu 3DR “rozlouskne”.

Přihlašovatel: Respiro Upcycled Alchemy s.r.o.


Nominace:

Kde se točí Heineken

Heineken hodiny

Heineken je třetí největší pivovarnickou skupinou na světě a evropskou jedničkou mezi výrobci piva. Značka je známá nejen milovníkům zlatavého moku, ale také těm, kteří mají rádi noční život a zábavu. Snažili jsme se tak vytvořit reklamní předměty, které spojují značku Heineken nejen se zábavou, ale také s “green” myšlením firmy, která se snaží zodpovědně přistupovat k recyklaci materiálů. Prostřednictvím up-cyclingu tak vznikly sklenice na pivo, vyrobené z originální láhve Heineken a hodiny vyrobené z gramofonové desky s motivem tance v plném proudu. Oboje patří tam, kde se zábava a pivo Heineken točí, a věříme, že patří i do této soutěže.

Přihlašovatel: Respiro Upcycled Alchemy s.r.o.


Bonbóny Mercedes 

MERCEDES BONBONY OREZ

Společnost Mercedes-Benz Česká republika poptala mentolové bonbóny v plechové krabičce. Na následné schůzce byl požadavek rozšířen o grafickou realizaci co nejnápaditějšího zpracování dárků pro zákazníky. Výsledkem byla červená plechová retro krabička s charakteristickým bílým logem značky a vánočním motivem na spodním díle krabičky plná originálních mentolových bonbónů ve tvaru loga společnosti. Originality a momentu překvapení na straně obdarovaného bylo docíleno, bonbón ve tvaru loga viděl málokdo.

Přihlašovatel: originální s.r.o.


Samolepicí bločky a záložky - Obreta

BLOCEK-SACEK-OBRETA

Pan Sáček je maskotem společnosti OBRETA spol. s r.o., která vyrábí veškerý balový materiál, jakož i sáčky. Cílem bylo nalézt způsob, jak koncovému klientovi předat takový předmět, který má jasný, přesný a snadno zapamatovatelný otisk společnosti. Požadavkem také bylo, aby klient tento předmět používal denně a měl jej stále na očích. Zvolený tvar vychází z maskota společnosti a je upraven pro kancelářské užití. Speed-it s úsměvem pro poznámky působí pozitivně, v ouškách jsou navíc samolepicí záložky.

Originální samolepicí bloček Pan Sáček je užíván pro podporu prodeje. Tento předmět dávají obchodníci společnosti jako drobný dárek svým klientům přímo a je používán i jako příbal k jejich zboží.

Přihlašovatel: SPEED PRESS Plus a.s. - Reklamní a dárkové předměty


Vánoční perníčky

PC170844

Krabička vyrobená z perníku byla inspirovaná logem společnosti Amden. Vrchní odnímatelná část představuje samotné logo, jsou na něm vyobrazena barevná zvířata, součástí je i specifické šedé pozadí. Jelikož se jednalo o vánoční dárek, byl na vrchní část aplikován motiv hvězdy, který zároveň slouží jako vhled do krabičky. Po obvodu jsou vyobrazena zvířata spolu s názvem agentury Amden. Uvnitř krabičky jsou pak jednotlivá perníková zvířátka v barevných variantách podle oddělení. Perníková krabička je zabalena do celofánu.

Přihlašovatel: Amden s.r.o.


Reklamní plechové lisované cedule

Cedule orez 1

Reklamní plechová cedule v limitované edici ke 111. výročí zapalovacích svíček BOSCH. Navazující na  řadu již námi realizovaných plechových cedulí v retrostylu s motivy reklam známého grafika Luciana Bernharda, které ve dvacátých letech minulého století zpracoval pro firmu BOSCH.

Plechové prolisované cedule ze silného plechu - interiérové provedení Formát:  400 x 600 mm

Provedení: bombírované (vypouklé) + zahnuté okraje + ražba motivu. Plnobarevný potisk motivu ve vysokém rozlišení. Limitovaná edice 500 ks, značená číselnou řadou laserem na zadní straně.

Hodnotný nadčasový reklamní předmět pro management obchodních partnerů firmy Robert Bosch odbytová s.r.o.

Přihlašovatel: 94 MINUTES s.r.o.


Potisk hrnku metodou rotační flokáže

HRNEK OREZ

Nová originální technologie flokáže na keramiku, která je velmi odolná vůči otěru i mytí v myčce. Hrnek byl použit jako give away zákazníkům Schwarzwolf outdoor.

Přihlašovatel: iMi Partner, a. s.


Kategorie VYUŽITÍ 3DR V RÁMCI KOMUNIKAČNÍHO MIXU


1. místo:

Dakarské partnerství: set výrobků z plachy dakarského kamiónu pro výherce soutěže

Dakar 2

Tento dárkový set v hodnotě 5000 Kč (pánská a dámská taška, pánská a dámská peněženka, obal na notebook) byl vyroben z plachty havarované Princezny 69 Loprais Teamu na Dakaru 2012. SECAR BOHEMIA a.s. (partner InstaForex Loprais týmu) jej v rámci společné motivační soutěže od značky RESPIRO získala jako třetí cenu pro výherce v letošním roce. Pro fanoušky mají tyto předměty obrovskou sběratelskou hodnotu a pro účastníky soutěže byly velkou motivací. Příběh vzniku tohoto setu je skutečně dramatický a zároveň symbolický. Vzpomínky na havárii při předávání výhercům na tiskové konferenci  v showroom eVito zmínil i pilot Aleš Loprais. Síla partnerství (vyjádřeného i těmito předměty), které přetrvalo tyto okamžiky a pokračuje, byla motivací tento set přihlásit právě do této kategorie soutěže. Naše výrobky měly pro účastníky soutěž Secar Bohemia daleko větší význam a cenu, než např. LCD televize apod. Sběratelské a naprosto originální ručně vyrobené kusy motivovaly zákazníky klienta jako nic jiného.

Přihlašovatel: Respiro Upcycled Alchemy s.r.o.


2. místo:

We Run Prague 31. 8. 2013 – Photopoint

Photopoint 4

Loni v srpnu jsme společně s Nike uspořádali nejosobnější běh v historii – We Run Prague. Všech deset tisíc účastníků mělo na sobě speciální závodní trička se svým osobním mottem, které si zvolili při registraci. Zároveň jsme je vybavili chytrým čipem, který zaznamenával jejich výkon a další údaje. V cíli závodu jsme instalovali unikátní obří panel, tzv. Photopoint, který data dokázal z čipu automaticky načíst a zobrazit. Když běžec vstoupil na stupínek Photopointu, na gigantickém displeji se objevilo jeho konkrétní motto, jméno a také zaběhnutý čas. Každý běžec si tak odnesl individualizovaný zážitek a mohl pořídit originální fotku.

Photopoint byl jen jedním z řady personifikovaných zážitků, které běžci spojení s We Run Prague během celoroční kampaně získali. Jejich osobní motta se prolínala celou komunikací napříč všemi typy médií. Veškerý vzniklý materiál jsme navíc sdružili pod hashtag #werunprague a publikovali v digitálních médiích a na sociálních sítích.

We Run Prague se tak stal nejen nejpersonalizovanějším během, ale i tou nejosobnější reklamní kampaní.

Přihlašovatel: Revolta s.r.o.


3. místo:

"Podivínský chléb" - reklama na chlebu

03 chleb ze shora 1


Přihlašovatel: breAd. & edible labels s.r.o.

Reklama na chlebu je vyrobena pomocí etikety z jedlého papíru. Tyto „oplatky“ se využívají k označení pekařských a cukrářských výrobků např. vlastním logem nebo názvem produktu. Lze je však využit i v kampaních jiných produktů jako např. ve volební kampani Mgr. Tomáše Podivínského na podzim 2013.
Kandidát KDU-ČSL Tomáš Podivínský vsadil ve volbách na kontaktní, kampaň, jejíž součástí byl čerstvý Podivínský chleba. Tomáš Podivínský s trvalým bydlištěm v Praze si dal za cíl zvítězit v Ostravě. Rozhodně to neměl jednoduché, ale sympatická vizáž a nestandardní pojetí kampaně oslovily spoustu nových voličů a kandidát nakonec slavil úspěch. Skončil jako první a stal se poslancem.
Kampaň byla koncipována na základě jednoduchého zadání. V předvolebních kampaních se tradičně rozdává pivo, guláš, zmrzliny, bonbóny, Andrej Babiš rozdával koblihy. Náš klient se chtěl odlišit a tak se zrodila myšlenka rozdávat lidem vlastní Podivínský chléb. Reklama na chlebu se stala originální tečkou na závěr a vyvrcholením kampaně. Probíhala v posledních deseti dnech kampaně.
Jednalo se o kontaktní kampaň, chléb nebyl její jedinou součástí. V balíčcích s chlebem byly také informační letáky. Mezi voliče se v průběhu kampaně dostalo přes 8000 reklamních bochníků.

Nominace:

 

Avon Red Collection

Red Coll

Set čtyř předmětů – peněženka, kabelka, USB šperk a diář. Set byl vytvořen jako motivace pro Avon reprezentantky ke zvýšení prodeje Avon produktů. Reprezentantky měly možnost obdržet předměty po splnění určitého prodejního plánu. Set produktů byl určen na čtvrtý kvartál 2013, proto byl vytvořen v podzimním tónu červené barvy. Díky kolektovatelnosti produktů byla motivace k plnění prodejního plánu o to větší. Produkty byly propagovány v rámci interní komunikace klienta pomocí letáků. Set byl v rámci podpory prodeje ke spokojenosti klienta velmi úspěšný.

Přihlašovatel: TARGO PROMOTION PRAHA spol. s r.o.


Super LED Marťahodinky

Martahodinky

Super LED Marťahodinky s dotykovým displejem reagují pouze na doteky. Stačí se dotknout uprostřed hodinek a hned se rozsvítí aktuální čas. Jak ve dne, tak i v noci. Marťanský čas s Marťahodinkami.

Přihlašovatel: iMi Partner, a. s.


Vážení návštěvníci webových stránek A3DR,

věříme, že fotogalerie úspěšných prací 14. ročníku soutěže Hvězda 3D reklamy pro Vás byla požitkem z krásných a účelných reklamních a dárkových předmětů, případně inspirací k Vaší účasti v ročníku následujícím. Na Vaše soutěžní předměty využité v letošních kampaních se těší a úspěch nejen v H3DR Vám přeje

Asociace 3D reklamy