Vítězné a nominované práce 15. ročníku Hvězdy 3D reklamy

Vítáme Vás v galerii oceněných prací, přihlášených do 15. ročníku soutěže Hvězda 3D reklamy! Odborná porota o pořadí rozhodovala při svém zasedání v sídle Asociace 3D reklamy dne 16. dubna 2015 a slavnostní vyhlášení výsledků proběhlo tradičně na veletrhu ReklamaPolygraf 13. května. Při prohlídce galerie Vám přejeme příjemný a inspirující zážitek.

Za organizační tým - Hana Humlová, Pavel Černý, Radomír Starý


Souhrnná kategorie ABSOLUTNÍ VÍTĚZ


Tetovací rukáv

DSCF5928

Tetovací rukávy - různé designy v rámci kampaně "Kérka jako trám".

Značka Kofola nasadila letní kampaň. Nosný TV spot se jako každý rok nesl ve znamení lásky. „Láska nepotřebuje důkazy“, zněl claim. Krátký příběh se odehrával na kolotoči, kde se mladíkovi nedařilo pro dívku vystřelit růži a ona ho přesto ocení polibkem.

Spot (https://www.youtube.com/watch?v=8pG4v0RRT24) byl nasazen od června do srpna a jeho poselstvím byla pravda, za kterou si stojí i Kofola.

Vedle TV spotu značka současně spustila ve vybraných restauracích promo kampaň s názvem „Kérka jako trám“, kdy se za nákup dvou točených kofol rozdával tetovací rukáv. Ve vybraných obchodních řetězcích byl také nabízen letní promo čtyř pack dvoulitrové kofoly s dárkem uvnitř. Tetovací rukávy byly k dispozici i na vybraných hudebních festivalech a velkých open air akcích.

Přihlašovatel: Sprint Trading s.r.o.


Souhrnná kategorie INOVACE ROKU

neudělena


Kategorie REKLAMNÍ PŘEDMĚT 3. MILÉNIA



1. místo:

--- na zahryznutie

zahryznutie

… na zahryznutie: veselé zatvárače potravín, ktoré sú v tvare štylizovaných zvierat (príšeriek). Sú navrhnuté v oblých tvaroch, aby nedošlo k poraneniu. Použitie: otvorené vrecko s potravinou v otvorenej časti zahneme a zasunieme príšerku, ktorá je tiež hladná a už viac nemusíme mať v skrini s potravinami vysypanú múku, cukor, krupicu...

Přihlašovatel: Simona Blašková


Nominace:

Reklamní hrnky a další nádobí z EKO-bambusových vláken

nádobà babus PLA 2

Uvedené nádobí vyniká zejména: nerozbitností, nižší hmotností, šetrností k životnímu prostředí při výrobě a odbouratelností při likvidaci. Je probarveno přímo ve hmotě dle PMS a potisknutelné sítotiskovými a tamponovými technologiemi s barvami na vodní bázi. Cenově je výhodnější než keramika.

Přihlašovatel: Továrna-Design s.r.o.


Reklamní pastelky

pastelky

Tento předmět je vhodný zejména pro firmy prodávající módní značky, dekorativní kosmetiku, případně další produkty, ve kterých hraje důležitou roli barva. Mnoho značek má na každou sezónu určené určité barvy. Náš návrh je tedy sada pastelek, které jsou přesně v barevné škále odpovídající barvám pro danou sezónu.
Pokud dá maminka tyto pastelky svým dětem, jednak jim udělá radost, ale hlavně (z hlediska firmy) bude mít stále na očích vzorník jejich produktů. 

Přihlašovatelé: Jaroslav Jerhot, Zdeněk Jurčík


Pravítko se šablonou

pravitko

Co dělají lidé, když se nudí na poradě, na přednášce, ve škole? Spousta z nich si kreslí různé domečky, zvířátka a další malůvky. Tak proč jim jejich kreslení trochu neusměrnit? Např. tak, aby se podpořil vztah k určité značce. Udělat se to dá např. pomocí šablony, kterou lze rozdávat jako reklamní předmět. Šablona lehce umožňuje nakreslit logo, případně klíčové produkty dané značky – viz obrázek. Prezentujeme zde šablonu, která obsahuje logo McDonald’s a hamburger. Kromě loga je na šabloně ještě pravítko, aby celý předmět nebyl pouze prvoplánově reklamní, ale měl i další přidanou funkci. 

Přihlašovatelé: Jaroslav Jerhot, Zdeněk Jurčík


Víčko na láhev PET s dárkem

vicko

Náš koncept vychází z oblíbených hraček přidávaných k různým potravinám – čokoládovým vajíčkům, jogurtům, apod. Škálu produktů, ke kterým lze dárek přidat, jsme se pokusili rozšířit o nápoje prodávané v PET lahvích. Víčko od PET lahve se dá modifikovat tak, aby v něm vznikl prostor, do kterého lze dárek-hračku umístit. Výrobcům, kteří takové víčko s dárkem použijí, se naskýtá možnost přebrat část trhu konkurenci.

Přihlašovatelé: Jaroslav Jerhot, Zdeněk Jurčík


Kategorie HVĚZDNÁ BRÁNA

 

Nominace:

Oranžový panter

panter

Plyšová hračka v podobě oranžového plyšového pantera pro dětské návštěvníky MFF Karlovy Vary.

Přihlašovatel: Továrna-Design s.r.o.


Kategorie ročníku REKLAMNÍ LAHEV


2. místo:

Eko tritanová lahev na vodu

Tritanova lahev

Eko tritanová lahev na vodu v barevném provedení a designu klienta Vodafone, včetně dárkové krabičky.  Hlavním motivem byli stylizovaní krasobruslaři, symbolizující ty z úspěšné řady TV spotů.
Navržená jako dárek ke konci roku pro partnery a zaměstnance.
Vyrobena z nerozbitného, certifikovaného materiálu Eastman Tritan. Tento materiál neobsahuje žádný bisfenol (BPA free). Opakovaným používáním této lahve snižujeme produkci odpadu a pomáháme šetřit životní prostředí.

Přihlašovatel: 94 Minutes s.r.o.


2. místo:

BERNARD BOHEMIAN ALE sektová láhev a láhev 0,33 l

14 Bohemian Ale 075l CMYK14 Bohemian Ale 033l CMYK

Bernard Bohemian Ale je svrchně kvašené, unikátní pivo, které si zaslouží i výjimečné balení, a proto jsme se jako první pivovar v ČR rozhodli použít sektovou lahev, která povznáší naše pivo na požitek nejen pro chuťové smysly. Vzhledem k vysokému obsahu alkoholu tohoto speciálního piva se velmi sympatickou variantou balení stává i naše nová třetinková láhev. Na jedinečném až roztomilém vzhledu této lahvičky se podílel mimo jiné i Štěpán Malovec. Bernard Bohemian Ale v těchto exkluzivních lahvích se bude skvěle vyjímat na Vašem stole (nejen) při slavnostních příležitostech.

Přihlašovatel: Rodinný pivovar BERNARD a. s.


VOLNÁ KATEGORIE


1. místo:

Samolepkové nástěnné hodiny Vodafone

DSCF5944

Společnost Vodafone Czech Republic a.s. využila samolepkové nástěnné hodiny jako dárek pro své zákazníky pro zvýšení loajality.
Samolepkové nástěnné hodiny na zeď ve vlastním designu originálně a moderně doplňují design interiéru. Aplikace je jednoduchá a šetrná k povrchu. Použit byl vinyl a plast, rozměr na zdi je cca 40 × 30 cm, dodáváno včetně baterie, baleno v dárkové PVC krabičce o rozměru 11 x 3,5 x 41 cm ve vlastním designu včetně návodu.

Přihlašovatel: SPEED PRESS Plus a.s.


2. místo:

Srdíčko LOVELY – připomínková rozesílka

Srdicko LOVELY

V měsíci listopadu 2014 jsme pro zákazníky společnosti REDA připravili rozesílku, která jim měla připomenout, že i malý reklamní předmět dokáže zaujmout a udělat radost, pokud je zajímavě zpracován.

Obdarovaní dostali obálku s přísně tajným sdělením obsahujícím zprávu o cestě, kterou absolvoval malý dárek, než se dostal do rukou našich zákazníků. Dárek v podobě hřejivého polštářku ve tvaru srdíčka byl podpořen větou „Za to, že jste mě přijali, Vás chci zahřát u srdce“.

Hřejivý polštářek LOVELY s logem REDA zůstal obdarovaným jako dárek, který mohli opětovně použít při sychravém počasí a zahřát se. Stačilo jednoduše promáčknout plíšek uvnitř polštářku, který vyvinul teplotu cca 52 °C.

Jak již bylo zmíněno, cílem připomínkové rozesílky bylo ukázat zákazníkům společnosti, jak dělat radost maličkostmi a jak ji předat dál, což bylo také uvedeno v závěru sdělení.

Přihlašovatel: REDA a.s.


3. místo:

REFLEXNÍ PÁSKY s bublinkami

paska

Reflexní pásky chrání děti stejně jako vitamíny. Zvláštností těchto pásků je potisk ve dvou vrstvách. Bublinky jsou tištěny pod reflexní vrstvou a logo v malé ploše na reflexní vrstvu. Důvodem bylo zachování co největší reflexní plochy.

Přihlašovatel: iMi Partner, a.s.


Nominace:

Vánoční dárek RWE

 DSC2847 mini

Vánoční dárek pro zaměstnane společnosti RWE, u kterého bylo zadáním klienta neotřelým způsobem zvýšit povědomí o tom, že společnost je již tradičním sponzorem české kinematografie. PRESCO GROUP se rozhodlo propojit aktuálně vydané DVD filmu Fair Play s tradičně oblíbeným vánočním dárkem – čokoládou. Tvar čokoládové běžecké tretry byl vyroben na základě původního návrhu designerky společnosti, včetně obrandované dárkové krabičky. 

Přihlašovatel: PRESCO GROUP, a.s.


NikeWomen Studio na Designbloku 2014

 Q9B5218

NikeWomen Studio byl prostor na Designbloku 2014 navržený tak, aby umožnil originálním způsobem představit technologické a produktové novinky Nike. V rámci expozice na Designbloku jsme starou tělocvičnu bývalé základní školy v Mikulandské ulici proměnili na interaktivní studio a testovací prostor pro dámskou tréninkovou kolekci Nike. Návštěvnice si mohly na místě zapůjčit sportovní oblečení a obuv, se kterým se ve vyhrazené části studia pohybovaly do rytmu doprovodné hudby po šestiúhelníkových LED polích vestavěných do interaktivní podlahy (šestiúhelník byl výrazným prvkem tréninkových bot Nike právě tehdy uvedených na trh). Pohyb snímala kombinace senzoru Kinect a digitální zrcadlovky a z dat jsme pomocí na míru vytvořeného algoritmu v reálném čase promítali na plátno reprezentaci pohybu v abstraktní podobě. Zároveň jsme každé účastnici vytvořili sérii fotek kombinující reálné snímky s abstraktním znázorněním pohybu zachyceného pomocí motion capture. Výsledné fotografie byly návštěvnicím po jejich výběru nejlepšího z řady snímků automaticky odesílány na email a na místě vytištěny.

Přihlašovatel: Revolta s.r.o. / Richard Preisler


GO GREEN-set vánočních dárků pro DHL

Podtácek DHLvÄnec - dhl

Pro společnost DHL je dlouhodobým cílem snižování emisí CO2 a celkový odpovědný přístup k životnímu prostředí. Tento koncept v DHL nazývají GOGREEN. V roce 2014 bylo RESPIRu zadáno vytvořit reklamní předmět, který by charakterizoval paletovou přepravu. Druhým zadáním byl praktický dárek s vánoční tématikou. Oba dárky měly samozřejmě prezentovat odpovědný přístup k životnímu prostředí. Náš tým vytvořil podtácek a další výrobky z již použitých palet, které jsme opět ručně v České republice přivedli k druhému životu. Up-cycled adventní věnec ve výběru vyhrál jako praktický dárek s vánoční tématikou. Na věnci naleznete anděly z desek plošných spojů, skořici z banneru nebo hvězdy z hasičských hadic. Přejeme šťastné a zelené Vánoce! 

Přihlašovatel: utopia design s.r.o.


Kategorie REKLAMNÍ GASTRONOMIE


1. místo:

GILL polo - porcelánová sada s českým křišťálem

GILLpolo2

Pro společnost GILL Polo, která se věnuje propagaci tohoto anglického sportu v ČR, jsme navrhli a realizovali porcelánovou sadu. Obsahuje dva šálky s podšálkem, mléčenku, cukřenku a konvičku. Tuto sadu doplňovaly větší hrnečky. Porcelán byl určen jako vánoční dárek pro partnery a dále jako dárek pro zahraniční hráče. Tvar porcelánu od zn. Porceline by Maxim evokuje pohyb a akčnost hry. Porcelán je dekorován českým křišťálem od společnosti Preciosa. Dochází zde k propojení tradičního anglického sportu s českou sklářskou tradicí.

Přihlašovatel: Brand Gifts, a.s.

 

2. místo:

Kozel – dřevěná krabička s podtácky

KOZEL krabicka podtacky 3

Při příležitosti 140. výročí od založení pivovaru Velkopopovický Kozel byly vytvořeny dřevěné krabičky určené k uložení speciální série korkových a cínových podtácků, které sloužily k propagaci značky piva Velkopopovický Kozel.

Reklamní předměty byly určeny především pro zahraniční trh (například Finsko a Bělorusko) jako dárek pro největší odběratele v daných zemích. Dále bylo možné zakoupit reklamní předměty v pivovarském obchodě nebo na e-shopu. Cínové podtácky byly určeny jako příbal k dárkovému balení piva Velkopopovický Kozel.

Realizovány byly:               

- cínové podtácky s historickými motivy pivovaru byly vázané po dvou nebo třech kusech papírovou manžetou, na které byly natištěny informace z historie pivovaru;

- korkové kulaté podtácky, potištěné jednobarevnou grafikou připomínající výpal, balené po 3třech kusech do smršťovací folie;

- dřevěná krabička sloužící k uložení cínových či korkových podtácků, potištěná  jednobarevnou grafikou.

Pivovar chtěl pomocí těchto reklamních předmětů připomenout svým příznivcům dlouholetou tradici, historii a více se jim přiblížit. Z toho důvodu byly zvoleny podtácky, jako nejčastěji viditelné a využívané předměty v restauracích či pivnicích. 

Přihlašovatel: REDA a.s


3. místo:

Misky UNILEVER

misky uni

Zadání klienta: produkt k polévkám Knorr s tématem pro děti. Vznikla spolupráce s KLOKÁNKEM - dětem bylo zadáno téma "polévka" a tužkou měly nakreslit, co si ve spojení s polévkou představí. Byla vybrána jedna kresba, která byla použita na misky ve 3 barvách (žlutá, červená, zelená). UNILEVER jako poděkování za spolupráci věnoval KLOKÁNKU své produkty.

Přihlašovatel: iMi Partner, a.s.


3. místo:

Silikonové formičky na muffiny Dolce Gusto (Nestlé)

DSCF5917

Formičky byly využity jako instantní dárek do obchodů Globus. Silikonové formičky motivovaly zákazníky k vyšším nákupům kapslí na kávu Dolce Gusto v rámci kampaně: “Kup 2x balení kapslí a získej sadu formiček na muffiny s recepty.“ Jednalo se tak o ucelené řešení, kdy byly k formičkám zároveň přibaleny i recepty na muffiny jako skvělý komplement ke kávě, jejíž zvýšený prodej byl účelem celé akce. Formičky ze silikonu jsou navíc trendy záležitostí, jakož i muffiny samotné. Jednalo se o tři barvy po dvou kusech. Průměr formičky byl 4,8 cm, průměr vršku 7,1 cm, výška formičky pak 3,3 cm. Produkt je certifikován LFGB nebo FDA. Balení v PVC průhledném boxu o rozměru 7,2 × 7,2 × 7,2 cm s plnobarevně potištěnou nálepkou na jedné straně o velikosti 6 cm. Uvnitř se nacházela plnobarevná brožurka s recepty o velikosti 7 x 7 cm.

Přihlašovatel: SPEED PRESS Plus a.s.


Nominace:

Čokoládový skipass s reliéfem

Skipass relief

Čokoládový skipass s reliéfem byl připraven při příležitosti 10. letého výročí projektu RWE – ENEGRIE ČESKÉHO LYŽOVÁNÍ, který podporuje rozvoj rekreačního lyžování. Skipass byl vyroben z mléčné čokolády s reliefem z bílé čokolády s textem „JSME 10 LET ENEGRIÍ ČESKÉHO LYŽOVÁNÍ“. Skipass byl přilepen na informační kartičku potištěnou oboustrannou grafikou.

Reklamní předmět byl rozdáván na začátku lyžařské sezony 2014 na vybraných českých sjezdovkách a také na pobočkách RWE.

Přihlašovatel: REDA a.s.


Kategorie MANAŽERSKÝ DÁREK DO 5000,- Kč


1. místo:

GILL polo - porcelánová sada s českým křišťálem

GILLpolo3

Pro společnost GILL Polo, která se věnuje propagaci tohoto anglického sportu v ČR, jsme navrhli a realizovali porcelánovou sadu. Obsahuje dva šálky s podšálkem, mléčenku, cukřenku a konvičku. Tuto sadu doplňovaly větší hrnečky. Porcelán byl určen jako vánoční dárek pro partnery a dále jako dárek pro zahraniční hráče. Tvar porcelánu od zn. Porceline by Maxim evokuje pohyb a akčnost hry. Porcelán je dekorován českým křišťálem od společnosti Preciosa. Dochází zde k propojení tradičního anglického sportu s českou sklářskou tradicí.

Přihlašovatel: Brand Gifts, a.s.


1. místo:

Dárkový set

Darkovy Set CF5911

Dřevěná peněženka s vypáleným logem, dřevěný vizitkovník s logem a stříbrné manžetové knoflíčky s logem tvoří dohromady jednotný celek, který věnovala firma FOREST svým obchodním partnerům v roce 2014. Všechny tyto produkty jsou vyráběny ručně v naší dílně.

Přihlašovatel: BeWooden Company, s. r. o.


2. místo:

TERIBEAR HEDVÁBNÝ ŠÁTEK

Teribear šátek

TERIBEAR šátek je součástí kolekce TERIBEAR Limited Edition. Jedná se o dlouhodobý a komplexní projekt pro B2B trh, který byl připraven ve spolupráci Nadace Terezy Maxové dětem a agentury BRAND CONCEPT. Originální šátek o rozměrech 88 x 88 cm navrhla přední česká návrhářka Klára Nademlýnská a navazuje tak na předchozí úspěšnou řadu golden edition, která vznikla k prvnímu výročí projektu.
Cílem limitované kolekce TERIBEAR je inovativním způsobem podpořit dobrou věc. Speciální design, kvalitní produkt, limitovaná edice, pevně stanovený příspěvek na pomoc znevýhodněným dětem – to jsou klíčové atributy unikátní kolekce, která je primárně určena pro B2B trh a posléze i pro širokou veřejnost.
Předměty kolekce TERIBEAR mají umožnit firmám prezentovat se kvalitními, designově atraktivními dárky s přidanou hodnotou. Jejich koupí přispívají na pomoc opuštěným dětem – pevně stanovený příspěvek z ceny výrobku putuje přímo na konto Nadace Terezy Maxové dětem. Jen díky prodeji TERIBEAR šátku přibylo na konto nadace přes 15 000 Kč, celkový výnos kolekcí je již přes 400 000 Kč.
Klienti také mohli šátek kombinovat s dalšími produkty z kolekce, jako je například diář či zápisník, nebo šátek doplnit vlastním dárkem (například kvalitní plnicí pero) a vytvářet tak originální sady pro náročné uživatele.
Šátek je balen v dárkové krabičce z přírodní lepenky, kterou je možné opatřit logem firmy. Uvnitř je navíc přibalena papírová skládanka, kde je zobrazena celá kolekce, výše příspěvku pro nadaci za každý dárek a popis činnosti nadace.

Přihlašovatel: BRAND CONCEPT s.r.o.


3. místo:

Pera s českým křišťálem Preciosa

barvy

Pro společnost Preciosa jsme navrhli kuličkové a keramické pero, které lze dekorovat českým křišťálem podle preferencí klientů. K dispozici je široká paleta barev a odstínů kamenů českého křišťálu (celkem 46!), o jejichž počtu a umístění rozhodují sami klienti. Poprvé tak mají možnost dotvořit si design pera podle svých představ a získat tak skutečně unikátní obchodní dárek. Pera je možné dekorovat - na horní část (vrchol pera): jeden centrální větší křišťál (též lze ponechat prázdné a aplikovat zde logo laserem (OMV, EZU), na klip do speciálně vytvořené drážky v klipu aplikovat 1- 3 - 5 či více českých křišťálů (též možnost ponechat prázdné a umístit křišťál jen na horní část). Pera jsou balena v dárkové kazetě s certifikátem zn. Preciosa, odběr je možný již od 1 ks.

Přihlašovatel:Brand Gifts, a.s.


3. místo:

WELLEN Vánoční jeleni

pf

Primárně došlo k cílené segmentaci oslovených podle typu nosiče sdělení. Pro dlouhodobé klienty byl určen dárek s textem na obalu, pro menší klienty a klíčové dodavatele tištěné PF, pro všechny ostatní elektronické přání. Vše spojil koncept jelena z lega a tonalita textu. 100 personalizovaných krabiček ukrývalo vždy kostičky a návod pro sestavení jelena přesně v barvách klienta, se samolepkami s logy na míru. Výběr barev značky Lego je v některých tvarech kostek omezený, design celkem 13 typů barevných kombinací byl velmi náročný. Text PF byl přímo součástí obalu. Dárky byly předávány osobně.

Přihlašovatel: WELLEN a.s.


Nominace:

Strhaný plakát - dárková kolekce

strhany plakat 9909

 

Rok 2015 bude v HRG v duchu strhaných plakátů. Proč? Protože tentokrát je naše dárková kolekce věnována strhaným plakátovacím plochám a hlavně Jitce Kopejtkové, fotografce, která se právě focení nelegálních plakátovacích ploch věnuje. Ale proč roztrhané plakáty a špína ulice? Tuto otázku jsem si na začátku projektu také kladl. Odpověď mi přišla za čas sama. My plakáty tiskneme, někdo je vylepí, někdo je strhá a někdo je vyfotí. No a my je zase vytiskneme a tak se kruh uzavře a to se mi na tom líbilo nejvíce. Tak proto!
Strhané plakáty jsou jedinečné téma naší doby. Proč? Protože pomalu, ale jistě mizí z ulic a nahrazují je digitální reklamní plochy. A tak zas český tiskař nebude mít co žrát.
Proto tato kolekce bude jednou vzpomínkou na naši dobu a na dobu nesourodých barevných ploch, kde nikdo neplánuje, jaký bude celkový dojem.

Přihlašovatel: H.R.G. spol. s r.o.


PF společnosti LOGIK na rok 2014

LOGIK PF 2014 02a

PF dárková krabice polygrafické společnosti LOGIK ji prezentovala v roce 2014 vybraným klientům jako výrobce sofistikovaných obalů, které reálně fungují jako nástroj podpory prodeje. Zvolené řešení v podobě prémiového obalu s unikátním mechanismem otevírání v kombinaci s chutným obsahem - perníčky v korporátních barvách společnosti - bylo navrženo tak, aby demonstrovalo tiskové a obalové schopnosti společnosti, a zároveň vytvářelo emocionální vazbu zákazníků. Dárkové balení dostávali zákazníci při jednáních v průběhu celého roku 2014.

Přihlašovatel: LOGIK, s.r.o.


Kategorie REKLAMNÍ A DÁRKOVÉ PŘEDMĚTY PRO SPORT, HOBBY A VOLNÝ ČAS


2.místo:

E.ON – stavebnice 

EON stanice 2

Pro společnost E.ON, jako společensky odpovědnou firmu, která zaměřuje svoji pomoc zejména na oblast rozvoje dětí a mládeže, vzdělání a ekologii, byla realizována plastová stavebnice, ze které je možné poskládat elektro dobíjecí a plnící stanici CNG a dvě autíčka. Stavebnice byla vytvořena jako dárkový předmět rozdávaný obchodními zástupci společnosti E.ON a jejím cílem bylo podpořit projekt zaměřený na energetické vzdělávání s názvem „Energie pro děti“. Díky této stavebnici se mohou děti učit hravou formou a získat povědomí o možných formách využití obnovitelných zdrojů v praxi. 

Přihlašovatel: REDA a.s.


3. místo:

Sedací vak Marťánek

martanek

Sedací vak v designu Marťánka - výhra v soutěži dětí registrovaných v klubu Marťánci.

Přihlašovatel: iMi Partner, a.s.


Kategorie REKLAMNÍ DÁREK PŘIBALENÝ KE ZBOŽÍ


Nominace:

Šperky FRISCO NIGHT

Sperky FRISCO NIGHT

Akci s názvem „OCHUTNEJ FRISCO NIGHT A ZÍSKEJ ŠPERK“ vyhlásil v listopadu roku 2014 Plzeňský Prazdroj. Zákazníci, kteří si ve vybraných provozovnách nebo obchodních řetězcích zakoupili 4x alkoholický nápoj FRISCO, si mohli zvolit šperk podle vlastního výběru (náušnice nebo náhrdelník ve čtyřech barvách).

Originální šperky byly vyrobeny z bižuterního kovu a zářivých kamínků z křišťálového skla.  Šperky byly baleny jednotlivě do PE sáčku s kartónovou výztuží s potiskem FRISCO NIGHT.

Přihlašovatel: REDA a.s.


Kategorie REKLAMNÍ NEBO DÁRKOVÝ OBAL


1. místo:

Dárkové balení whisky

Darkove baleni WHISKY 3

Na žádost klienta Stock Plzeň – Božkov s.r.o. byla připravena luxusní dárková krabička, ve které je uložena 25 letá whisky Hammer Head.

Krabička je potažena soft touch laminem a je opatřena kovovou magnetickou sponou přichycenou na levou klopu, která slouží jako efektní uzávěr. Druhá - pravá klopa je z vnitřní strany potištěna informacemi o produktu. 

Výztuž na míru podle rozměru láhve je potažena speciálním druhém saténu. V dolní části výztuže je výřez, určený pro uložení bookletu s historií produktu.

Magnetická spona a také booklet jsou vyrobeny ze speciálního kovu, který je opatřen ražbou a potiskem v grafice whisky Hammer Head. 

Doplňkem balení je také starozinková plomba sloužící jako ozdoba na hrdle láhve.

Dárkové balení whisky Hammer Head bylo možno zakoupit po celém světě na letištích a freeshopech. 

Přihlašovatel: REDA a.s.


2. místo:

BERNARD BOHEMIAN ALE sektová láhev a láhev 0,33 l

14 Bohemian Ale 075l CMYK14 Bohemian Ale 033l CMYK

 

Bernard Bohemian Ale je svrchně kvašené, unikátní pivo, které si zaslouží i výjimečné balení, a proto jsme jako první pivovar v ČR se rozhodli použít sektovou lahev, která povznáší naše pivo na požitek nejen pro chuťové smysly. Vzhledem k vysokému obsahu alkoholu tohoto speciálního piva se velmi sympatickou variantou balení stává i naše nová třetinková láhev. Na jedinečném až roztomilém vzhledu této lahvičky se podílel mimo jiné i Štěpán Malovec. Bernard Bohemian Ale v těchto exkluzivních lahvích se bude skvěle vyjímat na Vašem stole (nejen) při slavnostních příležitostech.

Přihlašovatel: Rodinný pivovar BERNARD a.s.


3. místo:

Promobalení Benson&Hedges

BENSONHEDGES 04

Prémiový dárkový obal sloužil k prezentaci inovované řady cigaret Benson & Hedges Superslims obchodními zástupci výrobce ve vztahu k významným obchodním partnerům. Dárkové balení, jehož součástí jsou i jednotlivé varianty promovaného produktu, je vyrobeno s důrazem na evokování kvality značky. Efektní rozevírací mechanismus podtrhuje výjimečnost a kvalitu nového produktu.

Přihlašovatel: LOGIK, s.r.o.


3. místo:

PF společnosti LOGIK na rok 2014

LOGIK PF 2014 01

 

PF dárková krabice polygrafické společnosti LOGIK ji prezentovala v roce 2014 vybraným klientům jako výrobce sofistikovaných obalů, které reálně fungují jako nástroj podpory prodeje. Zvolené řešení v podobě prémiového obalu s unikátním mechanismem otevírání v kombinaci s chutným obsahem - perníčky v korporátních barvách společnosti - bylo navrženo tak, aby demonstrovalo tiskové a obalové schopnosti společnosti, a zároveň vytvářelo emocionální vazbu zákazníků. Dárkové balení dostávali zákazníci při jednáních v průběhu celého roku 2014.

Přihlašovatel: LOGIK, s.r.o.


Kategorie REKLAMNÍ KALENDÁŘ ČI DIÁŘ


1. místo:

Strhaný plakát - dárková kolekce

 MG 9923

Rok 2015 bude v HRG v duchu strhaných plakátů. Proč? Protože tentokrát je naše dárková kolekce věnována strhaným plakátovacím plochám a hlavně Jitce Kopejtkové, fotografce, která se právě focení nelegálních plakátovacích ploch věnuje. Ale proč roztrhané plakáty a špína ulice? Tuto otázku jsem si na začátku projektu také kladl. Odpověď mi přišla za čas sama. My plakáty tiskneme, někdo je vylepí, někdo je strhá a někdo je vyfotí. No a my je zase vytiskneme a tak se kruh uzavře a to se mi na tom líbilo nejvíce. Tak proto!

Strhané plakáty jsou jedinečné téma naší doby. Proč? Protože pomalu, ale jistě mizí z ulic a nahrazují je digitální reklamní plochy. A tak zas český tiskař nebude mít co žrát.
Proto tato kolekce bude jednou vzpomínkou na naši dobu a na dobu nesourodých barevných ploch, kde nikdo neplánuje, jaký bude celkový dojem.

Přihlašovatel: H.R.G. spol. s r.o.


Nominace:

Diář Depend

DSCF6392

Na míru navržený design diáře Depend plně respektuje přání zákazníka, firmy Kimberly-Clark, na vytvoření takového vzhledu diáře, který podtrhne hodnotu značky, zaujme originalitou a kvalitou zpracování. Při náročné výrobě těchto diářů jsme využili know-how našich zaměstnanců i technologické možnosti naší tiskárny. Sendvičový potah s výsekem koženky a kašírovanými deskami je doplněný potištěným plastovým štítkem ve tvaru loga. Desky jsou oboustranně prošity. Reklamní hodnotu diáře zvyšuje jak logo na deskách, tak především kalendárium ve firemních barvách, vytkávaná záložková stužka a adresa webových stránek provedená sleporažbou na zadní desce. Gumička na propisku a poutko na zavření diáře zvyšují funkčnost a dělají z tohoto diáře praktického pomocníka pro každodenní plánování.

Přihlašovatel: Graspo CZ, a.s.


Kategorie REKLAMNÍ TAŠKA

V této kategorii nebyla hodnocena žádná práce.


Kategorie REKLAMNÍ TEXTIL


1.místo:

Zedník - textilní postavička

zednik vyrez

Společnost HELUZ cihlářský průmysl v.o.s. poptala originální textilní řešení dárku. Na schůzce byl požadavek definován - co nejnápaditější zpracování dárku pro obchodní partnery související s činností a produkty firmy. Výsledkem byla textilní postavička "Zedník" s charakteristickými montérkami a kšiltovkou s logem HELUZ. Spodní část krabičky vytváří iluzi stavby prostřednictvím zdiva tvořeného cihlami s logem společnosti. Originality a momentu překvapení na straně obdarovaného bylo docíleno nejen kombinací "Zedník" v krabičce, ale hlavně následným praktickým využitím brandovaného ručníku, ze kterého byla postavička "Zedník" vytvořena.

Přihlašovatel: Mibona, s.r.o.


2. místo:

TERIBEAR HEDVÁBNÝ ŠÁTEK

Teribear šátek

 

TERIBEAR šátek je součástí kolekce TERIBEAR Limited Edition. Jedná se o dlouhodobý a komplexní projekt pro B2B trh, který byl připraven ve spolupráci Nadace Terezy Maxové dětem a agentury BRAND CONCEPT. Originální šátek o rozměrech 88 x 88 cm navrhla přední česká návrhářka Klára Nademlýnská a navazuje tak na předchozí úspěšnou řadu golden edition, která vznikla k prvnímu výročí projektu.
Cílem limitované kolekce TERIBEAR je inovativním způsobem podpořit dobrou věc. Speciální design, kvalitní produkt, limitovaná edice, pevně stanovený příspěvek na pomoc znevýhodněným dětem – to jsou klíčové atributy unikátní kolekce, která je primárně určena pro B2B trh a posléze i pro širokou veřejnost.
Předměty kolekce TERIBEAR mají umožnit firmám prezentovat se kvalitními, designově atraktivními dárky s přidanou hodnotou. Jejich koupí přispívají na pomoc opuštěným dětem – pevně stanovený příspěvek z ceny výrobku putuje přímo na konto Nadace Terezy Maxové dětem. Jen díky prodeji TERIBEAR šátku přibylo na konto nadace přes 15 000 Kč, celkový výnos kolekcí je již přes 400 000 Kč.
Klienti také mohli šátek kombinovat s dalšími produkty z kolekce, jako je například diář či zápisník, nebo šátek doplnit vlastním dárkem (například kvalitní plnicí pero) a vytvářet tak originální sady pro náročné uživatele.
Šátek je balen v dárkové krabičce z přírodní lepenky, kterou je možné opatřit logem firmy. Uvnitř je navíc přibalena papírová skládanka, kde je zobrazena celá kolekce, výše příspěvku pro nadaci za každý dárek a popis činnosti nadace.

Přihlašovatel: BRAND CONCEPT s.r.o.


3. místo:

Cykloduše žijí svůj druhý život

DSC01425

Společnost Schindler je na trhu od roku 1991 a téměř 20 let je spolehlivým partnerem všech fanoušků cyklistiky. Zastupují světoznámé výrobce kol jako například GHOST, Lapierre, Electra, Cratoni, SKS a další. Musíme se přiznat, že vymyslet dárky pro společnost s tímto zaměřením nebylo až tak složité. Jen těžko najdete vhodnější reklamní předmět s větším příběhem, než je opasek a peněženka vyrobená z použitých cykloduší. Tyto výrobky mají prostě duši… 

Přihlašovatel: utopia design s.r.o.


Kategorie REKLAMNÍ KANCELÁŘSKÉ POTŘEBY


1. místo:

Strhaný plakát - dárková kolekce

 MG 9914

 

Rok 2015 bude v HRG v duchu strhaných plakátů. Proč? Protože tentokrát je naše dárková kolekce věnována strhaným plakátovacím plochám a hlavně Jitce Kopejtkové, fotografce, která se právě focení nelegálních plakátovacích ploch věnuje. Ale proč roztrhané plakáty a špína ulice? Tuto otázku jsem si na začátku projektu také kladl. Odpověď mi přišla za čas sama. My plakáty tiskneme, někdo je vylepí, někdo je strhá a někdo je vyfotí. No a my je zase vytiskneme a tak se kruh uzavře a to se mi na tom líbilo nejvíce. Tak proto!
Strhané plakáty jsou jedinečné téma naší doby. Proč? Protože pomalu, ale jistě mizí z ulic a nahrazují je digitální reklamní plochy. A tak zas český tiskař nebude mít co žrát.
Proto tato kolekce bude jednou vzpomínkou na naši dobu a na dobu nesourodých barevných ploch, kde nikdo neplánuje, jaký bude celkový dojem.

Přihlašovatel: H.R.G. spol. s r.o.


2. místo:

Pera s českým křišťálem Preciosa

keramicke1

Pro společnost Preciosa jsme navrhli kuličkové a keramické pero, které lze dekorovat českým křišťálem podle preferencí klientů. K dispozici je široká paleta barev a odstínů kamenů českého křišťálu (celkem 46!), o jejichž počtu a umístění rozhodují sami klienti. Poprvé tak mají možnost dotvořit si design pera podle svých představ a získat tak skutečně unikátní obchodní dárek. Pera je možné dekorovat - na horní část (vrchol pera): jeden centrální větší křišťál (též lze ponechat prázdné a aplikovat zde logo laserem (OMV, EZU), na klip do speciálně vytvořené drážky v klipu aplikovat 1- 3 - 5 či více českých křišťálů (též možnost ponechat prázdné a umístit křišťál jen na horní část) - ukázka ČD, ambasáda. Pera jsou balena v dárkové kazetě s certifikátem zn. Preciosa, odběr je možný již od 1 ks.

Přihlašovatel: Brand Gifts, a.s.


Kategorie 3DR HI-TECH


Nominace:

 

NikeWomen Studio na Designbloku 2014

 Q9B5178

NikeWomen Studio byl prostor na Designbloku 2014 navržený tak, aby umožnil originálním způsobem představit technologické a produktové novinky Nike. V rámci expozice na Designbloku jsme starou tělocvičnu bývalé základní školy v Mikulandské ulici proměnili na interaktivní studio a testovací prostor pro dámskou tréninkovou kolekci Nike. Návštěvnice si mohly na místě zapůjčit sportovní oblečení a obuv, se kterým se ve vyhrazené části studia pohybovaly do rytmu doprovodné hudby po šestiúhelníkových LED polích vestavěných do interaktivní podlahy (šestiúhelník byl výrazným prvkem tréninkových bot Nike právě tehdy uvedených na trh). Pohyb snímala kombinace senzoru Kinect a digitální zrcadlovky a z dat jsme pomocí na míru vytvořeného algoritmu v reálném čase promítali na plátno reprezentaci pohybu v abstraktní podobě. Zároveň jsme každé účastnici vytvořili sérii fotek kombinující reálné snímky s abstraktním znázorněním pohybu zachyceného pomocí motion capture. Výsledné fotografie byly návštěvnicím po jejich výběru nejlepšího z řady snímků automaticky odesílány na email a na místě vytištěny.

Přihlašovatel: Revolta s.r.o. / Richard Preisler


Kategorie APLIKACE MOTIVU NA 3DR


1. místo:

Designová trofej Mercedes-Benz

mercedes

Společnost Mercedes-Benz obdarovala své zákazníky trofejí ve tvaru loga Mercedes v rámci direct mailingu. Dárek byl balen v luxusní krabičce a obdarovaní byli navíc zapojeni „do hry“ tím, že si trofej sami velmi snadno smontovali. Společnost přímo komunikovala své logo jasně adekvátním a prestižním dárkem. Použité materiály korespondovaly s účelem tohoto dárku. Byla použita pochromovaná slitina zinku, akryl, eva pěna a karton. Trofej, kovová hvězda znak Mercedes Benz, o průměru 7,7 cm a tloušťce 5 cm, kovový podstavec s vavříny o průměru 4,4 cm a síle 0,6 cm. Dodáváno rozložené v dárkové ploché kartonové krabičce 600 g s eva pěnou a to včetně návodu na složení. Balení bylo uzpůsobené pro direct mailové zasílání.

Přihlašovatel: SPEED PRESS Plus a.s.


2. místo:

"Čas holin" - promo k CD/LP

holiny

Set flashdisku s nahrávkami ve vysokém rozlišení (20bit), trička a hodin. Vše s aplikovaným charakteristickým motivem.

Přihlašovatel: Továrna-Design s.r.o.


3. místo:

Pera s českým křišťálem Preciosa

barvy

Pro společnost Preciosa jsme navrhli kuličkové a keramické pero, které lze dekorovat českým křišťálem podle preferencí klientů. K dispozici je široká paleta barev a odstínů kamenů českého křišťálu (celkem 46!), o jejichž počtu a umístění rozhodují sami klienti. Poprvé tak mají možnost dotvořit si design pera podle svých představ a získat tak skutečně unikátní obchodní dárek. Pera je možné dekorovat - na horní část (vrchol pera): jeden centrální větší křišťál (též lze ponechat prázdné a aplikovat zde logo laserem (OMV, EZU), na klip do speciálně vytvořené drážky v klipu aplikovat 1- 3 - 5 či více českých křišťálů (též možnost ponechat prázdné a umístit křišťál jen na horní část) - ukázka ČD, ambasáda. Pera jsou balena v dárkové kazetě s certifikátem zn. Preciosa, odběr je možný již od 1 ks.

Přihlašovatel: Brand Gifts, a.s.


3. místo:

Eko tritanová láhev na vodu

Tritanova lahev

Eko tritanová láhev na vodu v barevném provedení a designu klienta Vodafone, včetně dárkové krabičky.  Hlavním motivem byli stylizovaní krasobruslaři, symbolizující ty z úspěšné řady TV spotů.
Navržená jako dárek ke konci roku pro partnery a zaměstnance.
Vyrobena z nerozbitného, certifikovaného materiálu Eastman Tritan. Tento materiál neobsahuje žádný bisfenol (BPA free). Opakovaným používáním této lahve snižujeme produkci odpadu a pomáháme šetřit životní prostředí.

Přihlašovatel: 94 Minutes s.r.o.


Nominace:

Reklamní kladívko CCS

CCS TOOL 01

 

Společnost CCS je největším poskytovatelem tankovacích karet a systémů pro monitorování vozidel v České republice. Její dárek pro řidiče spočívá v bezpečnostním kladívku, které může v případě potřeby posloužit k rozbití okna a díky integrovaným čepelím i k přeříznutí bezpečnostního pásu. Dárkový předmět má tak jasnou vazbu na činnost společnosti a prezentuje ji jako ochránce řidičů, potažmo firemních nákladů na provoz vozidel.

Přihlašovatel: LOGIK, s.r.o.


Sedací vak Marťánek

martanek

Sedací vak v designu Marťánka - výhra v soutěži dětí registrovaných v klubu Marťánci.

Přihlašovatel:iMi Partner, a.s.


Misky UNILEVER

misky uni

Zadání klienta: produkt k polévkám Knorr s tématem pro děti. Vznikla spolupráce s KLOKÁNKEM - dětem bylo zadáno téma "polévka" a tužkou měly nakreslit, co si ve spojení s polévkou představí. Byla vybrána jedna kresba, která byla použita na misky ve třech barvách (žlutá, červená, zelená). UNILEVER jako poděkování za spolupráci věnoval KLOKÁNKU své produkty.

Přihlašovatel: iMi Partner, a.s.


Pleskačka

pleskacka

Reklamní pleskačka - kombinace nerezi a ručně lepeného originálního koženého motivu.

Přihlašovatel: Sprint Trading s.r.o.


Kategorie VYUŽITÍ 3DR V RÁMCI KOMUNIKAČNÍHO MIXU


1. místo:

Tetovací rukáv

tetova rukav

Tetovací rukávy - různé designy v rámci kampaně "Kérka jako trám".

Značka Kofola nasadila letní kampaň. Nosný TV spot se jako každý rok nesl ve znamení lásky. „Láska nepotřebuje důkazy“ zněl claim. Krátký příběh se odehrával na kolotoči, kde se mladíkovi nedařilo pro dívku vystřelit růži a ona ho přesto ocení polibkem.

Spot (https://www.youtube.com/watch?v=8pG4v0RRT24) byl nasazen od června do srpna a jeho poselstvím byla pravda, za kterou si stojí i Kofola.

Vedle TV spotu značka současně spustila ve vybraných restauracích promo kampaň s názvem „Kérka jako trám“, kdy se za nákup dvou točených kofol rozdával tetovací rukáv. Ve vybraných obchodních řetězcích byl také nabízen letní promo čtyř pack dvoulitrové kofoly s dárkem uvnitř. Tetovací rukávy byly k dispozici i na vybraných hudebních festivalech a velkých open air akcích.

Přihlašovatel: Sprint Trading s.r.o.


2. místo:

Paramo/Mogul Valentýnská edice

Mogul 03 low

Pro podporu znalosti značky Mogul byla vyvzorována a jako limitovaná edice vyrobena speciální sada obalů na lahev motorového oleje. Tato edice byla neprodejná a určena pouze pro distribuci zákazníkům, kteří se zapojili do spotřebitelské hry na facebookových stránkách značky Dobře hustý. Sekundární obal podporoval sdělení značky Dobře hustý motorový olej, tedy vtipný, český, originální jako reakci na den sv. Valentýna. Ve stylu typických valentýnských dárků - plyšových hraček nebo prádla byly zpracovány také obaly. Kampaň byla podpořena PPC bannerovou komunikací, podporovanou komunikací na facebooku a webových stránkách klienta. Jejím cílem bylo zejména budování brandu mezi mladšími zákazníky.

Přihlašovatel: WELLEN a.s.


Vážení návštěvníci fotogalerie úspěšných prací 15. ročníku soutěže Hvězda 3D reklamy, věříme, že Vás prohlídka zaujala a snad se Vám i líbila. Těšíme se s Vámi na shledanou v příštím roce, ať již jako soutěžícími, sympatizanty či kritiky.