Vítězné práce 12. ročníku Hvězdy 3DR

Absolutní vítěz

Direct mail - pozvánka na koncert České filharmonie

pozvanka 2

Direct mail – pozvánka na výjimečnou akci – koncert České filharmonie se špičkovými světovými interprety, kteří se na jednom pódiu setkávají jen zcela výjimečně. Koncert patřil do kategorie exkluzivních a byli tedy osloveni především vrcholoví manažeři firem. Tomu odpovídala i forma. Využití hi-tech technologie, která umožňuje prostřednictvím videa zakusit tyto interprety. Desky tedy kromě samotných informací obsahují displej, na kterém se po jejich otevření začne videopozvánka přehrávat.
Přihlašovatel: Kristián, spol. s r. o.

 

Inovace roku

Solar Kit Vodafone

solar kit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Naučný solární set 6 v 1. Lze sestavit 6 různých modelů. Cílem je zábavnou formou seznámit s možnostmi využití solární energie.
Přihlašovatel: Sprint Trading, s.r.o.


Kategorie Reklamní předmět 3. milénia

1. místo:

Ne-hot-ový kalendář

nehotovy kalendar












Ne-hot-ový kalendář – přesně v duchu naší doby. Kalendář ve formátu A3 pracuje pouze s textem. Pomocí něj jsem se snažila vyjádřit, čeho všeho jsem potenciálního recipienta ušetřila. Obsahuje dvanáct takových „obrázků“ + jeden zdarma, přesně v duchu naší doby.
Přihlašovatel: Helena Patelisová

2. místo:

Teacliper

teacliper

 

 

 

 

 

 

 

 

 TeaClipper je originálny darčekový predmet od výrobcov čajov. Umožňuje pohodlné lúhovanie čaju bez toho, aby sa štítok s potlačou namočil do čaju. Plachetnička pláva na hladine čaju, pričom štítok sa stáva „plachtou“ loďky. Je jednoduchý a nenákladný na výrobu, čo z neho robí vhodný reklamný darček pre zákazníkov. Určite poteší každého milovníka čajov a spríjemní čakanie na vylúhovanie čaju. Vyrobený je z bukového drevá bez lepenia.
Přihlašovatel: Patrik Knoblich

3. místo:

Scollegare

scollegare

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 USB flash disk ve tvaru letadélka „scollegare“. Jedinečnost tohoto flash disku spočívá v možnosti flash disk z těla letadélka uvolnit a zpřístupnit si tak sousední USB port. Máme tak jedinečný design skloubený s praktičností. Možnost vyjmutí flash disku z „obalu“ dává možnosti pro nepřeberná tvarová řešení, která nejsou omezena prostorem, jenž nám umožňuje kterékoliv zařízení s USB portem. Použitím porcelánu se z obyčejného flash disku stává šperk, jenž si díky poutku je možno kamkoliv připevnit a ozvláštnit tak svoji image. Rozměry letadélka 6 x 6 x 2 cm (s obalem 8 x 8 x 4 cm). Materiál: porcelán, polyuretan.
Přihlašovatel: Radek Baroch


Kategorie Hvězdná brána

2. místo:

Stolní kalendář a bonboniéra

stolni kalendar



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Jak zaslat praktický stolní kalendář v zajímavém obalu, který navíc potěší? Jak vytvořit tento obal a zároveň novoročenku? Podmínkou je komunikovat stěžejní výrobek. Řešení: Zakázkový obal a bonboniéra ve tvaru výrobku s vloženým stolním kalendářem, vše s vánočním motivem. Motiv na obalu – jedná se o stěžejní výrobek společnosti v roce 2011. Zákazník: Přední světový výrobce profesionální osvětlovací techniky, cílovou skupinou byli VIP zákazníci – majitelé velkých produkčních firem, televizních studií, divadel, koncertních sálů po celém světě.
Přihlašovatel: RAP Group

3. místo:

Fans Collection

fan collection

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Realizace zakázkových reklamních předmětů pro fanoušky sportovního oddílu, s důrazem na originalitu předmětů.
Přihlašovatel: Radovan Four - Four Plus Agency

 

Kategorie ročníku Firemní PF

1. místo:

PF 2011

bernardPF 11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Je nám líto, kolik těchto přání skončí každým rokem v koši. Proto jsme si dali přísné zadání, že to naše mezi nimi nebude! A výsledek je na světě - pexeso s vizuály z našich produktů a reklamních kampaní. Jak je vidět, pan Bernard má mnoho tváří.
Přihlašovatel: Rodinný pivovar BERNARD a.s.

2. místo:

Firemní  PF 2012 T-Mobile

PF T Mobile 2012

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Pro společnost T-Mobile jsme vytvořili firemní PFko s dárkem v podobě stříbrné prskavky ve tvaru hvězdy představující symboliku Vánoc a Nového roku. V době, kdy se většina firemních PFek začíná digitalizovat a posílají se hromadně e-mailem byl vytvořen koncept PFka společně s malým, ale příjemným dárkem, který se dá poslat poštou, jednoduše předat a PFko nezapadne mezi ostatními. Tisk byl proveden na perleťový papír a grafika byla zalakována, aby se dosáhlo efektu jemných odlesků na PFku. Toto PFko mělo velmi pozitivní ohlas. Tisk i prskavka jsou české výroby.
Přihlašovatel: ABA s. r. o.

3. místo:

Novoročenka 3D

novorocenka3d

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Novoročenka 3D je koncept propojení zajímavé papírové novoročenky, charity a PR pro společnost. K Novoročence 3D vzniklo video a stránky na www.novoročenka3d.cz.
Přihlašovatel: Bohemmia Entrypoint s.r.o.

 

Volná kategorie

2. místo:

Silikonová ohebná klávesnice Vodafone

klávesnice VDF 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Silikonová ohebná klávesnice je vyrobená z vysoce kvalitního silikonu. Díky ní na ní můžete třeba obědvat, aniž byste ji poškodili. Je vodě odolná, příjemná na dotyk a navíc jde snadno srolovat a tak vám ušetří spoustu místa v tašce. Je také naprosto bezhlučná. Ideální na místa, kde jsou ztížené pracovní podmínky. Použita speciální technologie potisku kláves a aplikace loga klienta Vodafone. Baleno v dárkovém balení. Použití jako vánoční dárek pro business klienty.
Přihlašovatel: Speed Press Plus a.s.

3. místo:

Barketa Akciový program společnosti Partners

barketa kopie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Reprezentativní set, který představuje manažerům firem záměry vstupu na akciový trh. Tento záměr přináší velké možnosti již předtím, než k vlastnímu vstupu dojde a pokud na něj oslovený včas zareaguje, získá velkou výhodu. Součástí setu je luxusní brožura, která celý záměr detailně popisuje, kalkulátor výnosu ve formě otočného dvoukolečka a celá prezentace na USB flashdisku ve formě zlaté cihličky. Set doplňuje šampaňské Moet, které může účastník otevřít na oslavu svého vstupu do programu.
Přihlašovatel: Kristián, spol. s r. o.

 

Kategorie Reklamní gastronomie

1. místo:

Servírovací tác Schwartau

Schwartau tac

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Polštářek vespod je naplněn drobnými granulemi a umožňuje se tak přizpůsobit jakémukoliv povrchu. Proto lze využít tento tác nejen do postele pro servírování jídla, ale zároveň například jako podložku pod notebook. Jedná se o multifunkční tác s celou řadou využití pro zákazníka.  Přímá návaznost na kvalitní džemy Schwartau a jejich konzumaci doma ve chvílích pohody.
Přihlašovatel: Blue Arrow International, s.r.o.

2. místo:

Pepapuče

papuc

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sedlčanský Pepa je kamarád s každým a na nic si nehraje. Má smysl pro humor, a proto si dokáže dělat legraci i sám ze sebe. Lidé, kteří jsou s Pepou na stejné vlně, uvažují podobně. Zadání: Přijďte s originálním Pepovým dárkem, který každého potěší a zahřeje (nejen na duši). Řešení: Slušivé pantofle s Pepou i ve jméně - PEPAPUČE! Koho nezahřeje radost z originálního dárku, tomu jistě pomůže kvalitní materiál a elegantní feferonka navíc!
Přihlašovatel: Euro RSCG, a.s.

3. místo:

Bylinková sada Hartmann

bylinky hartman kopie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Bylinková sada Hartmann obsahuje: okrasný květináč Sense na bylinky, dózu Sense pro dlouhodobé uchovávání bylinek a zelených natí čerstvých a svěžích, semínka bylinek – pažitka, dobromysl, bazalka, zeminu na pěstování bylinek, návod s popisem využití bylinek v kuchyni a radou pro jejich pěstování.
Přihlašovatel: Brand Concept s. r. o.

3. místo:

Vanilla Season misky - Vanilkové vánoce

vanilla vanoce

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Porcelánová sada z řady Vanilla Season na bambusovém podtácku, zabaleno v luxusní krabičce pro příležitost obdarování našich klientů k Vánocům. Součástí misek s názvem Vanilkové Vánoce jsou vanilkové dobroty.
Přihlašovatel: iMi Partner, a.s.


Kategorie Manažerský dárek do 5000,- Kč

1. místo:

Mísa ČR

misa CR












Designová mísa v podobě vlajky České republiky vznikla jako dárek pro zahraniční partnery. Naším cílem bylo vytvořit dárek, který bude reprezentativní, dekorační, cenově přijatelný a hlavně designový, spjatý s naší republikou, kterým můžou být obdarováni zahraniční partneři na památku jejich návštěvy v České republice. Dva roky jsme hledali výrobce, který tento tvar bude schopen vyrobit a oslovili jsme karlovarské porcelánky přes různé školy až po designové dílny. Mísa dále musí plnit funkci, aby byla bez problému transportovatelná letadlem v příručním zavazadle.
Přihlašovatel: ABA s. r. o.

2. místo:

Sada nožů v podstavci

noze kopie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Elegantní reklamní předmět z naší kolekce Vanilla Season. Součástí této sady je recept „Plátky pečeného telecího hřbetu“ od kuchařského mistra Jiřího Štifta. Posláním značky VS je nabídnout nadčasový design spolu s praktickou funkčností, ale také umocnit pozitivní emoce spojené s vařením, stolováním a setkáváním s přáteli.
Přihlašovatel: iMi Partner, a.s.

3. místo:

Pivní džbán s pípou Fredy

dzban5L fredy 300

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Originální pětilitrový džbán s mechanickou pípou není jen manažerským dárkem, ale „Dobrým dárkem“ pro každého muže. Minulé léto džbán FREDY zprostředkoval poctivou chuť únětického piva řadě pivařů.
Přihlašovatel: Dobrý dárek, s.r.o.


Kategorie Reklamní a dárkové předměty pro sport, hobby a volný čas

1. místo:

Solar Kit Vodafone

solar kit 1
















Naučný solární set 6 v 1. Lze sestavit 6 různých modelů. Cílem je zábavnou formou seznámit s možnostmi využití solární energie.
Přihlašovatel: Sprint Trading, s.r.o.

2. místo:

Dynamo Schwarzwolf

dynamo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Značková svítilna, dynamo s USB nabíječkou na mobilní telefon. Přiložený USB kabel je kompatibilní s novými typy mobilu Nokia, samozřejmě můžete použít vlastní USB kabel.
Přihlašovatel: iMi Partner, a.s.

 

Kategorie Reklamní dárek přibalený ke zboží

1. místo:

Zubní nit Orbit v pouzdře ve tvaru zubu

orbit nitDárek přibalený k sáčku žvýkaček Orbit (46 ks dražé), praktický dárek pro širokou cílovou skupinu, distribuováno v České a Slovenské republice.
Přihlašovatel: iMi Partner, a.s.

2. místo:

Kofola Dobronožky

dobronozky b

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Ponožkoví maňásci, příbal k 4 x 2 litrům. 6 různých druhů. Také použity jako podpora veřejné sbírky „Kofola pro loutky v nemocnici“.
Přihlašovatel: Sprint Trading, s.r.o.

3. místo:

Hřejivý termofor

termofor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Termofor o objemu 0,5 litru s pleteným návlekem s vyplétaným logem ginkga podle zadání klienta. Termofor uleví od bolesti, zahřeje, uvolní.
Přihlašovatel: iMi Partner, a.s.


Kategorie Reklamní nebo dárkový obal

3. místo:

Plechovka Sunar

Sunar plechovka
















Plechová dóza Sunar ve třech barevných mutacích podle příchutí zářila na regálech před vánocemi 2011. Teď už je tam neuvidíte. Atraktivně připravená plechová dóza dokáže prodat podle interního výzkumu až osminásobek produktu proti běžnému balení.  Speciálně tvarované víčko s jemným zaoblením pro příjemné uchopení, které jen vybízí k dotyku, s funkcí hermetického uzavření,  bylo vytvořeno výhradně pro značku Sunar.
Přihlašovatel: Blue Arrow International, s.r.o.


Kategorie Reklamní kalendář či diář

1. místo:

Diáře Wella

wella diar













Kolekce diářů Wella určená pro kadeřnická studia.
Přihlašovatel: Presco Group, a.s.

3. místo:

Kalendář 2012 - úhel pohledu

uhel pohledu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kalendář propagující projekty dotované z Operačního programu Životní prostředí. Dvě fotografie jednoho projektu - barevně a graficky, provedením zcela odlišné.
Přihlašovatel: Státní fond životního prostředí ČR

3. místo:

Reklamní diář T-Mobile 2012

T-Mobile detail lq

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kolekce reklamních diářů 2012 byla vyrobena pro společnost T-Mobile v Čechách. Diáře mají sladěnou barvu desek s poutkem na tužku a gumičkou v barvě podle Pantone. Novinkou je výsek na přední straně desek s možností vložení či výměny fotografie s mottem "prostor pro Vaše miláčky". Vložený obrázek je z kampaně T-Mobile s Bolkem Polívkou. Diáře byly vyrobeny ve dvou formátech a ve dvou barvách, magentové jsou pro holky a černé pro kluky.
Přihlašovatel: ABA s. r. o.

 

Kategorie Reklamní textil

1. místo

Slippies Menalind

Slippies Menalind2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Slippies Menalind obsahují speciální směs ošetřených lněných semen a relaxačních bylin. Stačí je nahřát v mikrovlnné troubě, nazout a za chvíli pocítíte uklidňující účinky tepla a aromaterapie na unavených a bolavých nohách. Slippies Menalind je možné nahřát až tisíckrát a s řádnou péčí vám budou sloužit roky.
Přihlašovatel: Brand Concept, s.r.o.

2. místo:

Retro Dres

retro dres kopie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Replika fotbalového dresu z 60. let 20. století pro potřeby propagace a merchandisingu AC Sparta Praha.
Přihlašovatel: Presco Group, a.s.

3. místo:

Tričko Vesicare

Vesicare tricko

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 100% „zeleným produktem“ je tričko Vesicare ušité na zakázku ze 100% organické bavlny. Organická bavlna je unikátní materiál, který se velmi příjemně nosí, působí antialergicky, je tedy ideální pro citlivou pokožku. Spojení produktu z organické bavlny s farmaceutickou značkou Vesicare, jejíž produkty jsou rovněž citlivé k zákazníkům.  Zabaleno ve stylové krabičce z recyklovaného papíru, visačka z recyklovaného papíru, přírodní provázek. Použití exponátu: Podpora farmaceutických produktů Vesicare.
Přihlašovatel: Blue Arrow International, s.r.o.

 

Kategorie 3D hi-tech

1. místo:

Direct mail - pozvánka na koncert České filharmonie

pozvanka 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 Direct mail – pozvánka na výjimečnou akci – koncert České filharmonie se špičkovými světovými interprety, kteří se na jednom pódiu setkávají jen zcela výjimečně. Koncert patřil do kategorie exkluzivních a byli tedy osloveni především vrcholoví manažeři firem. Tomu odpovídala i forma. Využití hi-tech technologie, která umožňuje prostřednictvím videa zakusit tyto interprety. Desky tedy kromě samotných informací obsahují displej, na kterém se po jejich otevření začne videopozvánka přehrávat.
Přihlašovatel: Kristián, spol. s r. o.

3. místo:

Silikonová ohebná klávesnice Vodafone

klávesnice VDF 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Silikonová ohebná klávesnice je vyrobená z vysoce kvalitního silikonu. Díky ní na ní můžete třeba obědvat, aniž byste ji poškodili. Je vodě odolná, příjemná na dotyk a navíc jde snadno srolovat a tak vám ušetří spoustu místa v tašce. Je také naprosto bezhlučná. Ideální na místa, kde jsou ztížené pracovní podmínky. Použita speciální technologie potisku kláves a aplikace loga klienta Vodafone. Baleno v dárkovém balení. Použití jako vánoční dárek pro business klienty.
Přihlašovatel: Speed Press Plus a.s.

 

Kategorie Aplikace motivu na 3DR

1. místo:

Stojánek na pero s autosvíčkou Bosch

stojanek bosch

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Požadavek na funkční reklamní předmět k propagaci autosvíček se zakomponováním originální autosvíčky. Vytvoření netradičního funkčního ochranného přebalu v retrostylu, díky zvolenému tvaru trojúhelníku se ideálně snížily náklady na následnou distribuci (min. velikost přepravních kartonů).
Přihlašovatel: 94 Minutes s.r.o.

2. místo:

Kinder PC set pro děti

set Kinder web











Kinder PC set byl objednán společností Ferrero Česká s.r.o. jako ceny do spotřebitelské soutěže v roce 2011. Cílovou skupinou značky Kinder jsou děti ve věku 6 - 12 let a předměty byly použity i pro televizní spot.
Přihlašovatel: Whiteberry production s.r.o.

3. místo:

USB flash disk - lokomotiva ČD

flash disk CD vlak 0

Přenosný USB flash disk ve tvaru a oboustranném designu lokomotivy vlaku ČD. Kapacita 4 GB, ouško na zavěšení, gumový materiál zvyšuje odolnost proti zničení. Předmět opatřen plnobarevným designem a aplastickým logem klienta České dráhy a.s. Použití jako dárek pro zákazníky, propagovaný v katalogu reklamních a propagačních předmětů ČD.
Přihlašovatel: Speed Press Plus a.s.


Kategorie Využití 3DR v rámci komunikačního mixu

1. místo:

Výdejní místo startovních setů We Run Prague a 150m dlouhý megaboard s osobními motty běžců

we run prague












Pro We Run Prague, unikátní 10 kilometrový běžecký happening centrem Prahy, jsme připravili nejen kompletní celoroční komunikační kampaň a branding event, ale také celou řadu nestandardních exekucí. Jednou z nich bylo speciální výdejní místo, kde si zaregistrovaní běžci mohli vyzvednout své startovní sety, zahrnující mimo jiné triko s jejich osobním běžeckým mottem, které si předem vyplnili při registraci. Výdejní místo bylo záměrně situováno do prostor přiléhajících k Nike Prague, vlajkové lodi prodejen Nike v Praze. Běžci zde mohli ihned uplatnit 20% slevu na nákup běžeckého vybavení. Během pěti dnů jsme museli odbavit výdej téměř 7000 startovních setů. Realizace výdejního místa startovních setů obsahovala jedinečný výdejní pult sestávající z 3D gigantických písmen vytvářejících nápis We Run Prague a pracovní desky z 10mm čirého plexi. Trojrozměrná písmena byla mobilní a po ukončení výdeje jsme je přesunuli do areálu Žlutých lázní, kde sloužila jako další netradiční poutač a také artefakt, se kterým se účastníci závodu fotili, čímž dále šířili povědomí o akci. Další exekucí byl 150 m dlouhý megaboard umístěný na plotu Žlutých lázní, na kterém si každý startující mohl najít své osobní běžecké motto mezi ostatními.
Přihlašovatel: Revolta s.r.o.

2. místo:

Pepapuče

papuc

 

 

 

 

 

 

Sedlčanský Pepa je kamarád s každým a na nic si nehraje. Má smysl pro humor, a proto si dokáže dělat legraci i sám ze sebe. Lidé, kteří jsou s Pepou na stejné vlně, uvažují podobně. Zadání: Přijďte s originálním Pepovým dárkem, který každého potěší a zahřeje (nejen na duši). Řešení: Slušivé pantofle s Pepou i ve jméně - PEPAPUČE! Koho nezahřeje radost z originálního dárku, tomu jistě pomůže kvalitní materiál a elegantní feferonka navíc!
Přihlašovatel: Euro RSCG, a.s.

3. místo:

Kofola Dobronožky

dobronozky b

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ponožkoví maňásci, příbal k 4 x 2 litrům. 6 různých druhů. Také použity jako podpora veřejné sbírky „Kofola pro loutky v nemocnici“.
Přihlašovatel: Sprint Trading, s.r.o.